Wpis z mikrobloga

@MrK933: @BoTakChce Po wielu latach posiadania Upc przesiadłem się na Vectre (nowy budynek, całkowicie nowa instalacja) i ogólnie te 2 lata oceniłbym na plus, gdyby nie fatalna obsługa klienta i cyrki przy przedłużeniu umowy: okłamali mnie, naciągnęli na koszty i oczywicie wszelkie reklamacje maja w dupie wiec skorzystam z odstąpienia od umowy. Zdecydowanie Upc lepsze jako całość, bo Vectra fajna póki nie ma problemów ;)
@MrK933: kiedyś UPC obecnie Vectra, nie widzę żadnej różnicy jeśli chodzi o jakość usługi (internet), ale fakt tak jak @utede napisał rozpatrywanie reklamacji w Vectra to porażka. Zamówiłem upgrejd internetu przez ebok, włączyli jeszcze tego samego dnia, na drugi dzień się kapnąłem, że mogłem skorzystać z promocji i mieć 300 zamiast 150 za połowę ceny - złożyłem rezygnacje... 14 dni rozpatrywali, po moich 4 kontaktach, gdzie za każdym razem mówili, że
@blumbyd: to u mnie podobnie :) dwa razy telefonicznie już potwierdzali odstąpienie i nadal cisza. Jutro pisze dokument by mieć na piśmie. Poza tym och zajebisty upgrade z 150 na 300 mega w praktycw nie dał NIC. Wyniki testów identyczne na przestrzeni kilku dni
@utede: pewnie jeszcze wisi "w realizacji" - router mi wymieniali, potem dopiero aktywowali.
Ja najpierw podnosiłem do 150 bez konieczności wymiany sprzętu i działało w ciągu kilku godzin. Potem zauważyłem po zalogowaniu do BOKu, że mogę mieć 300 za mniej, ale tu musieli ruter wymienić - po wymianie śmiga. Do wymiany miałem status "w toku". Generalnie takiego bydlaka mi dali, że masakra jakaś.