Wpis z mikrobloga

Czy ktoś z hulających Mirków posiada zainstalowany custom GONKA na m365pro/m365?

Jestem przed wyborem customu do swojej M365Pro i zastanawiam się, który z presetów Emkowo ma relatywnie najrozsadniejsze ustawienia prędkości maksymalnej do zużywania baterii. 30km/h jest dla mnie wystarczające. Który Waszym zdaniem jest najlepszy?

Kolejne z pytań laika: teoretycznie ingerencja w soft wiąże się z utratą gwarancji. Czy w przypadku zaistnienia jakieś awarii i zupdatowania hulajki do najnowszej wersji serwis będzie w stanie ustalić, że hulajka była modowana?

#m365pro #m365 #hulajnogaelektryczna
  • 9
  • Odpowiedz
@interlude: zastanów się czy na pewno chcesz zwiększać prędkość, <85% baterii nie rozpędzisz się do 30 i zacznie się nieprzyjemne szarpanie (zwalnianie i przyspieszanie na przemian). Moim zdaniem nie warto. No i bateria leci szybciej, u mnie na 30% normalnego zużycia z limitem na 30 było 40% przy trasie ~9km.

Jak zrobisz update do najnowszej wersji to z niczym się nie połapią, chyba że nie zdążysz zrobić update bo padnie na
  • Odpowiedz
  • 0
@FLAC dzięki za odpowiedź! Generalnie rozwazalem teraz taka opcje po przejechaniu 1k kilometrów, gdzie przez 5 miesiący dojezdżalem tylko do pracy. 90% tej trasy to prosta równa betonowa droga, stąd myślałem czy nie da się choć troszkę jej skrócić...
  • Odpowiedz
@interlude: masz praktycznie taki sam scenariusz jak ja, też dobijam do 1000km i mam hulajnogę od sierpnia. Też praktycznie tylko do pracy jeżdżę, bardzo rzadko rekreacyjnie.

Jeśli masz opcję ładowania w pracy to może faktycznie warto zwiększyć limit, bo wtedy spadek maksymalnej prędkości nie będzie tak mocny jak w sytuacji kiedy wyjeżdżasz z pracy do domu u już masz powiedzmy tylko 75% baterii.
  • Odpowiedz
  • 0
@FLAC dzięki raz jeszcze! No nic, spróbuję w takim razie zmodowac GONKA na jeden przejazd do pracy i z powrotem, bo on wydaje mi się najmniej obciążający dla silnika. W razie czego MiHome i powrót do oficjalnej wersji :)
  • Odpowiedz
@interlude: a co do samej mocy, bo miałem o tym napisać a zapomniałem. Ja nie podnosiłem mojej mocy kiedy zwiększyłem testowo limit od 30km/h. Tylko ja jestem lekki bo ważę <60kg. Lekko możesz sobie moc podnieść ale nie szalałbym z modami rzędu 1000W, 800W, 750W bo stracisz bardzo dużo z zasięgu. Lekkie podniesienie mocy o 100, może 150W powinno dać wyczuwalnego kopsa bez zarzynania baterii.

A tak to tradycyjnie, jeździć, obserwować
  • Odpowiedz
zastanów się czy na pewno chcesz zwiększać prędkość, <85% baterii nie rozpędzisz się do 30 i zacznie się nieprzyjemne szarpanie (zwalnianie i przyspieszanie na przemian). Moim zdaniem nie warto. No i bateria leci szybciej, u mnie na 30% normalnego zużycia z limitem na 30 było 40% przy trasie ~9km.


@FLAC: miałem zwykłą i obecnie PRO. Na obu mod do 32 km/h i wszystko cacy, nic nie szarpało nigdy. Na wersji PRO
  • Odpowiedz
  • 0
@Neaopoliti dzięki bardzo również! Pójdę zatem Twoim tokiem działania i zwiększę w mojej pro wyłącznie prędkość maksymalną softem GONKA bez zmian przepływu prądu - aktualnie przejazd do pracy i z powrotem zjadal mi 30-32% baterii wiec myślę że do 50 to maks co może się zmienić na tym samym dystansie przy wspomnianej modyfikacji.

A jak chowacie swoje emki na zimę? Jakieś specjalne zabiegi?
  • Odpowiedz
woje emki na zimę? Jakieś specjalne zab


@interlude: zimę? Ja normalnie śmigam w minusowych temp. i zostawiam pod wiatą, więc ogniwa dość mocno się kurczą, ale daje radę. Aha, dane podane przy wadze 85 kg.
  • Odpowiedz