Wpis z mikrobloga

Mam problem z Empikiem.
25/11/19 zamówiłem pierwszy raz książkę dla ojca z odbiorem w UP (urząd pocztowy). Czas wysyłki to średnio 2-3 dni robocze, po 2-3 tygodniach czekania zadzwoniłem na infolinie i w sumie gówno się dowiedziałem. Trackingu brak, jakby w ogóle książka nie została wysłana. 13/12/19 zamówiłem ją kolejny raz i dokładnie ta sama sytuacja, infolinia znów nic nie wie. Tym razem także do nich napisałem. Jedyne co odpisują to zapewnienia iż jak najszybciej to wytłumaczą + rabat 5 złoty na zakupy.
Dzisiaj dostałem 2 e-maile że książki wróciły z powrotem bo nie były odebrane i potrącili mi dwa razy koszta wysyłki.
Pomoc Empiku po kilku emailach, 2 telefonach i kilku tygodniach dalej nie dała mi normalnej odpowiedzi i propozycji rozwiązania tego.
#!$%@? nie firma, książka miała być na gwiazdkę :(