Wpis z mikrobloga

Dla wszystkich buldupiących, że @orlen_lite wydaje siano na #kubica w #f1 to pragnę przypomnieć, że inwestują jeszcze w Niemczech i Czechach pod lokalnymi brandami (benzina i u szkopow star bodajze). Taki ruch może oznaczać, że chcą zwiększyc rozpoznawalnośc marki i zrobic rebrand na Orlen, a moze atakować inne rynki. Patrząc na zasięgi f1 i potencjalną klientele- #!$%@? każdy z autem to jest to najsensowniejsza strategia ekspancji. Proszę, więc zamknąc dupy i patrzeć jak biznes rośnie, labo spada z rowerka
  • 17
  • Odpowiedz
@katius: oczywiście, że tak. Trzeba być albo trollem, albo durniem żeby uważać inaczej. Antypisiory rozpruwają dupy wszędzie gdzie się tylko da. Podejrzewam, że gdyby Obajtek wywodził się z PO to tu teraz mielibyśmy nalot kodziarstwa, które pokazuje jak sprawny jest prezes z nie-Pisu :D
  • Odpowiedz
Orlen ma zyski idące w miliardy złotych. 5.5 miliarda w 2018 a za 2019 będzie jeszcze więcej. Ten sponsoring, który się i tak zwróci w większych obrotach, to jest przecież ułamek wydatków promocyjnych. Nawet gdyby nie było tych stacji zagranicą i tak powinni w to wejść @katius
  • Odpowiedz
@katius: Ty to wiesz, ja to wiem, ale inni i tak sie beda o to przypieprzac. Nie ma sensu dyskutowac, najlepiej ich po prostu zignorowac
  • Odpowiedz