Wpis z mikrobloga

Ziomeczki.Kupiłem tv dzień przed wigilią w ich sklepie,ale są problemy z dźwiękiem.Kupiony w sklepie stacjonarnym.Czy wymienią mi go na nowy/zaproponują inny(mogę dopłacić) czy będą naprawiać na gwarancji co potrwa jakiś miesiąc? Miał ktoś taką sytuację?
#mediaexpert
  • 5
  • Odpowiedz
Powołaj się na rękojmie masz 7 dni na zwrot. Jeżeli to nie zadziała to powołaj się na „towar niezgodny z umowa” wtedy nawet po 10 latach możesz oddawać jak coś nie działa tak jak miało działać :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@pracze-odrzenskie: Zagadaj jak człowiek z kierownikiem salonu to coś od ręki uda ci się załatwić. Jak wpadniesz z awanturą to możesz się spodziewac, że po złości będą robić.
Sprawdź, czy tv miał przy cenie wywieszkę Gwarancja Satysfakcji - jak tak to możesz się na to powołać i nie powinni robić problemów.
Jeśli to nie pomoże to zostaje rękojmia i 2 tygodnie bez tv..
  • Odpowiedz
Czy jestem wrednym ..ujem? Wymienili mi tv na nowy,przychodzę do domu podłączam-znowu to samo,dźwięk przerywa.Spojrzałem na moją listwę zasilającą-a tam 5 wtyczek i 2 rozgałęźniki :-).Odłączyłem połowę i działa normalnie.Więc wynika na to,że to wina listwy.Odniosłem im sprawny telewizor i wziąłem nowy.
  • Odpowiedz