Wpis z mikrobloga

@donglazur: #pytanie #pytaniedoeksperta #webasto #mechanikasamochodowa
Hejo Mirasy. Mam takie cudowne chińskie webasto które od nowości nie chce działać, kopci, zalewa sie paliwem i generalnie nie idzie gnoja uruchomić.
Chińczki z #aliexpress mają problem oczywiście w poważaniu i ciągle zbywają.
Wydaje mi sie, że pompka dozuje w palnik za dużo paliwa. Jak uważacie zamawiać inny panel kontrolny gdzie będę mógł zmienić częstotliwość pracy pompki, czy rozkręcać urządzenie i patrzeć co tam w palniku po tych zalaniach piszczy?
donglazur - @donglazur: #pytanie #pytaniedoeksperta #webasto #mechanikasamochodowa
H...

źródło: comment_Ppts2XtuRg8TSR85ouH5wQRbMvkbTTjy.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bigger: Zaraza zapomniałem jak sie wykopu używa xd
I nie, nie mi ;p
I tatuś nie mów tak bo sie czuje jak na elektrodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A co do tematu, przed zakupem robiłem mały research, jest taki kanał na yt jakiegoś brytola co te webasta rozwala i wychodzi na to, że ten chińczyk taki sam jak wiele "markowych" dostępnych u nas w ok 2-2.5k
  • Odpowiedz
@donglazur: Może wstaw na zasilanie tego silniczka jakieś regulator obrotów PWM: https://allegro.pl/listing?string=regulator%20obrot%C3%B3w%20pwm&bmatch=baseline-dict43-com-1-1-1127
Chyba że u ciebie z panelu już idzie takie sygnał to z drugim w obwodzie nie zadziała prawdopodobnie albo trzeba będzie wstawić kondensator na wejściu aby wyrównać sygnał który daje oryginalny sterownik. Albo dać przekaźnik który by był załączany oryginalnym sygnałem i załączał normalne napięcie do tego drugiego sterownika. Ale miej na uwadze że takie kombinowanie może zakończyć
  • Odpowiedz
@donglazur: Mi chodziło o zmianę prędkości pracy pompki paliwa jeśli nie tam żadnego regulatora ciśnienia gdzie pompka pompuje ile wlezie a nadmiar ciśnienia jest zbijany przez upuszczanie paliwa bokiem.
  • Odpowiedz
@Anotherelf: na razie nwm czy polecić czy nie xd btw rozkręciłem to ustrojstwo w środku trochę czajna wadżajna ale nie najgorzej (i ja zamontowałem do przyczepki)
@biskup2k: wyczyściłem wnętrze palnika jakimś czyścikiem egr i jak zabrakło "kontaktem", udało sie dziada odpalić ale jeśli go nie dopilnuje to póki sie nie rozgrzeje potrafi zgasnąć na większych obrotach, jak już przejdzie kryzysowe pierwsze 5-10 minut pracy wydaje sie, że jest
  • Odpowiedz
@donglazur: Kupiłeś chińskie gówno, w porządku. Ale nie twierdź, że jest taki sam, jak oryginalny Airtop albo Airtronic, bo się ośmieszasz. W przypadku Webasto i Eberspaechera zawsze w specyfikacji urządzenia albo w instrukcji naprawy podawana jest prawidłowa dawka paliwa. Należy zmierzyć podaną ilość paliwa w określonym czasie i częstotliwości pracy pompy paliwa. Może spróbuj pójść w tym kierunku? Może chińczyki mają takie dane i Ci je udostępnią?
  • Odpowiedz
@MithOnFrenzy: Dzięki,mam taką instrukcje więc spróbuję zmierzyć.
I źle sie troche wyraziłem w kwestii "takie same". Ale jak patrzyłem to chińczyki podrabiają wnętrze swoich urządzeń i palniki 1 do 1 w stosunku do airtronika d2, d4 itp. (poza wentylatorami i płytką sterującą)
  • Odpowiedz
@Xaveri: Dzięki przyda sie na później ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bo z odpalaniem akurat nie pomoże, u mnie wszystko pięknie ładnie, 0 powietrza w rurce paliwa, rurka krótka itp.
  • Odpowiedz
@donglazur: Kupiłem 5kW, ale jeszcze nie odpalałem... Ma mi ogrzewać 12m2 warsztat, ale powietrze do spalania brać z zewnątrz + odzyskać trochę ciepła ze spalin - mam zamiar zlutować lutem twardym coś na kształt kaloryfera z miedzianych rurek...
  • Odpowiedz
@bigger: @biskup2k: @Anotherelf: @MithOnFrenzy: @Xaveri: Wołam bo zamykam temat xd i Wesołych Świąt i Wigilii w spokojnej atmosferze.
A jak ktoś ciekawy co jest problemem to mieszanka "spalania" zbyt bogata w powietrze przy dużych obrotach ogrzewania. (gdy przy rozpalaniu ogrzewanie b. mocno się kręci to "roboczo" i januszowo pomaga lekkie przytykanie wydechu). Czyli sylwester w przyczepie się uda ( ͡° ͜
  • Odpowiedz