Wpis z mikrobloga

Jaki jest najwydajniejszy, najmniej obciążający OS sposób na dorwanie się do kolorów pikseli na ekranie? Poprawiam swój soft do amilight'a żeby nie generował zbyt dużego obciążenia. Obecnie używam XGetImage (przerobiony robotjs, żeby ponownie używał bufora; nie, nodejs nie jest tu wąskim gardłem). Szukam czegoś szybszego i mniej obciążającego.

#linux #programowanie
  • 7
@fervi: Nie :) Potrzebuję min. 30 klatek na sekundę
@Kryspin013: Po kodzie widzę że ta sama metoda jest używana, ale spróbuję.

Dorwałem jeszcze SDK z NVIDIA, ale wywala mi że niby karta nie współpracuje (GTX770) :(
@bladykiel przerabiałem. Tyle że ja potrzebuję nie jednego piksela, a gdzieś 600. Minimum 30 razy na sekundę
To się trochę sumuje i wychodzi się się spore obciążenie.

Rozwiązanie NVIDIA działa tylko na Quadro. Jeszcze spróbuję rozwiązania z ffmpeg, bo tak to dość szybko chodzi.
@Razi91: Ja pobierałem wycinki jako "zdjęcie" i dopiero potem zdjęcie obrabiałem pod względem logicznym. Z tego co sobie teraz sprawdziłem, to wycinek 1000x1000 pobiera się około 60 razy na sekunde.