Wpis z mikrobloga

Mirki czy warto kupić aparat Nikon p900, czy bardziej nastawiać sie na duzo droższy p1000. Oglądałem filmiki na yotube i jest przewaga p1000 ale b. niewielka. Wiem, ze ludzie chwalą p1000 na pierścień ostrości na obiektywie, czego podobno nie ma p900. Jestem amatorem, a aparat chce stosowac do nagrywania video budynków, ludzi, zwierząt z dalszej odległości, od czasu do czasu księżyca. Co byście mi doradzili?
#fotografia #nikon #aparatyfotograficzne #aparat #montaz #montazfilmow #wideofilmowanie #filmmaking #colorgrading zawołam jeszcze osoby z #dron i #drony bo też macie dobrą wiedzę na ten temat
  • 15
@mustafas00: w tej cenie Olympus omd 10 mark ii. P900 nie ma formatu raw w zapisie, p1000 juz ma. Jak chcesz znajomy sprzedaje p1000 roczny za 3k to dam Ci namiar. Ale jak dla mnie to zabawkowy gadżet. Dług ogniskowa ale jakosc obrazka szczególnie na koncu tragiczna wiec nie nazwalbym tego pelnoprawnym aparatem.
@RBNG: chcę tym nagrywać naturę, ludzi, miasto z daleko, dlatego nie wiem nad czym innym moglbym się skupić w poszukiwaniu aparatu, a jak wiadomo obiektywy potrafià kosztować krocie. No i tej cenie chyba najlepiej to wychodzi, chyba?
@fotograf_warszawiak: @adam-photolive:
Panowie ale ten sony A6300 to drogi sprzęt, jakbym miał jeszcze kupić obiektywy to będzie ponad mój budżet, zwłaszcza ze do używania amatorskiego obiektywy są CHOLERNIE DROGIE. Wiec jesli moge Was prosić co byście konkretnie polecili - jaki Aparat plus jakie szkła żeby zrobić fajny zoom? Bo jak wiem ze maks zooma w P900 czy w P1000 to tragedia, ale zoom 78 czy mniejszy jest całkiem ok. Pomijając
@mustafas00: a fotografii za jakosc niestety sie placi, a zoomy do lustrzanek sa raczej drogie. Dobre zoomy. Do lustrzanki nie bedziesz mial takiego zblizenia jak w kompakcie a wynika to z wielkości matrycy. Mozesz kupić p1000 ale to w sumie zabawka. Jak nie focisz profesjonalnie to pewnie Ci wystarczy i zobaczysz czy sasiadka dokładnie psioche goli