Wpis z mikrobloga

Mireczki, na początku przepraszam za chaotyczną wypowiedź, ale trochę mnie nosi. Chciałbym przestrzec Was przed tym, jak funkcjonuje sklep internetowy net-s.pl - 18.09 kupiliśmy u nich płytę główną do jednego z komputerów w biurze. Nie dość że zamówienie szło do nas bardzo długo (nie mam teraz pod ręką dokładnego terminu), to po złożeniu komputera (fakt, płyta chwilę na to czekała, bo nie mieliśmy na to czasu, pracownik którego komputer składaliśmy był na urlopie) - gdy pracownik wrócił z urlopu, zawieźliśmy komponenty do lokalnego serwisu żeby złożyć komputer i okazało się, że płyta nie działa (taką opinię wydał serwis, który składał komputer).

Po zgłoszeniu, że sprzedali nam niedziałającą płytę główną firma nie bardzo wiedziała co z tym zrobić, ale w końcu po licznych mailach z ponagleniem z naszej strony kazali ją odesłać. Odesłaliśmy ją na reklamację 16.10 - czyli ponad miesiąc temu. Do dnia dzisiejszego (20.11) nie mamy ani płyty głównej ani zwrotu pieniędzy. Boksujemy się mailowo z ich serwisem, "infolinia" nie działa (komunikat głosowy, że nie prowadzą obsługi telefonicznej zgłoszeń), jedynym pracownikiem który odbiera tel. jest pani obsługująca "zapytania ofertowe" - powiedziałem jej w końcu, że przetrzymują nasz towar od miesiąca i nie mamy żadnej informacji, rozważam zgłoszenie na policję wyłudzenie - usłyszałem w tle "a to niech se zgłasza" i trzasnęła mi słuchawką (°° . Super sposób obsługi klienta.

W międzyczasie już dawno kupiliśmy do firmy inną płytę, kilkukrotnie żądaliśmy od nich zwrotu pieniędzy / towaru, dopiero dziś pod wpływem niemalże gróźb otrzymaliśmy informację, że nie możemy liczyć na zwrot pieniędzy (bo to zakup na firmę), a towar rzekomo dziś wrócił z serwisu i będzie nam odesłany. Ciekawe co będzie dalej...

PS. Dopiero po fakcie zaglądnęliśmy do map google i zobaczyliśmy oceny tej firmy... jak oni w ogóle mogą funkcjonować. Cóż, okazuje się że wybranie na podstawie ceneo dostawcy bez weryfikacji opinii nie było do końca dobrym wyborem.

#afera #oszukujo #komputery #sklepyinternetowe
  • 5