Dziś dowiedziałem się od wykopków że celowe wprowadzanie w błąd klienta to sprytny chwyt marketingowy. A żerowanie na ludzkiej niewiedzy to sposób na mądry biznes.
@ChadimusPrzegrywus: Przecież w Polsce są 3 drogi prowadzenia biznesu: -dymanie klientów -dymanie pracowników -dymanie państwa
Można by wstawić wręcz charakterystycznego mema z zadowolonym facetem i facetem odgradzającym się ręką. Większość polskich przedsiębiorców uważa, że nie potrzebują żadnej wiedzy z zakresu zarządzania, wszystko wypracowali własnymi doświadczeniami.
@ChadimusPrzegrywus: a ja dzis sie dowiedzialem, ze sa wykopki, ktore pomimo bycia ta oswiecona i inteligentniejsza czescia spoleczenstwa (wg nich), nie potrafia czytac ze zrozumieniem. A odmienne zdanie od posiadanego, powoduje u nich taki bul dupska, ze konieczbie musza sie tym podzielic ze swiatem na mirko (-‸ლ)
A żerowanie na ludzkiej niewiedzy to sposób na mądry biznes.
-dymanie klientów
-dymanie pracowników
-dymanie państwa
Można by wstawić wręcz charakterystycznego mema z zadowolonym facetem i facetem odgradzającym się ręką. Większość polskich przedsiębiorców uważa, że nie potrzebują żadnej wiedzy z zakresu zarządzania, wszystko wypracowali własnymi doświadczeniami.