Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich, mam dwa pytanka odnośnie AGH.
1) Za rok będę próbował rekrutacji na informatykę, niestety ze względu na próg nie wiem czy będę w stanie na pewno się dostać. Czy ktoś się orientuje czy jest potem możliwe przepisanie się z innego kierunku? Ogólnie żeby nie było to już pracuję jako web developer od roku, więc w IT jakoś siedzę i wiem jak wyglądają realia na uczelniach i szkole, jednak bardzo mi zależy na Informatyce na AGH.
2) Czy kogoś z Was uczył może Łukasz Jarosiński lub miał z nim wykłady? Jestem pod jego opieką w nauce do matury z matmy i ciekawi mnie jak sprawuje się na AGHu.
#agh
  • 8
  • Odpowiedz
@Termi1878: 1) duża część odchodzi, więc szansa na dostanie się jest, zawsze możesz napisać maturę na nowo. Szansa rośnie drastycznie przy wyborze np. informatyki stosowanej
  • Odpowiedz
@Termi1878: wszystko zależy od dziekana na danym wydziale. dziekan ten może postawić jakieś warunki, jak np. wysoka średnia na aktualnym kierunku lub ilość punktów wystarczająca by się dostać w normalnej rekrutacji.
  • Odpowiedz
Problem polega na tym, że pomimo pisania informatyki i matmy rozszerzonej, nie wiem czy uda się zdobyć ponad 95% z któregoś z przedmiotów by się dostać (próg 980 na infę to z kosmosu wyjęty jest). Ale myślałem właśnie tak czy siak nad jakimś innym kierunkiem z informatyką związanym i potem przepisać się.
  • Odpowiedz
@Termi1878: bo na tą infę idą ludzie po konkursach albo diamentowych indeksach z całej Polski południowej, to się troszkę może nazbierać. Mimo wszystko z opowieści wnioskuje, że jakiegoś super kosmosu i krainy mlekiem oraz miodem płynącej to tam nie ma. Wydział oraz kierunek jak każdy inny.

Teoretycznie to można się przepisać, sam jestem na IS na WIMiPie (teraz chyba Informatyka Techniczna). Pamiętam sobie, że był dużo boom na 1 roku aby
  • Odpowiedz