Wpis z mikrobloga

@Barneyeos: Nawet gdybyś miał internet z innej firmy to nic by to nie zmieniło bo infrastruktura należy najpewniej do Orange ...albo innej firmy u której wszystko poooszło. Przerabiałem to mając usługi Netii ale w infrastrukturze Orange, teraz całkiem Orange bo przynajmniej zgłoszenia są od razy wysyłane do nich. Ale i tak dramat, dawniej tak nie było. Częste awarie odkiedy dodali światłowód (chyba jeszcze inna firma) a i tak nie można z
@Saeglopur

Co do światłowodu to ja ma 40m, choć mi 80tka spokojnie wystarcza, ale smutek mocno bo człowiek ma 2 dni wolnego, popykal by na konsoli czy obejrzał coś na Netflix, a tu taka niespodzianka. Szczerze to rzadko mam z nimi problem, ale jak już jest to w najmniej odpowiednim momencie.
@Barneyeos: Potwierdzamy, że mieliśmy zarejestrowane utrudnienia w dostępie do Internetu w podanej przez Ciebie lokalizacji. Zostały one już usunięte i usługa powinna działać prawidłowo. Jeżeli jednak dalej usługa nie działa prosimy o kontakt z nami poprzez Messengera a sprawdzimy sytuację.