Wpis z mikrobloga

W celu zwiekszenia jakosc naszej uslugi, chcialbym zestandaryzowac powtarzajace sie czynosci. Tzn. Moj pomysl jest taki, zeby stworzyc biblioteke z cheklistami i taraz kazda osoba z zespolu otwiera sobie taka biblioteke, wpisuje slowo kluczowe, ewentualnie szuka recznie i kiedy znajdzie odpowiednia „instrukcje“ wykonania takiego zadania , rozpoczyna proces, chekuje kolejne kroki, dzieki czemu kazdy w zespole zrobi to tak samo. Na potwierdzenie generuje sie jakis prosty raport, tzn kto, co, kiedy. Taka czynoscia moze byc np. Deploy na produkcje w piatek o 16:45 ( ͡° ͜ʖ ͡°) i teraz moje pytanie czy znacie jakies gotowe rozwiazani, ktore maja taka funkcjonalnosc ? #programowanie #produktywnosc #inzynieriaoprogramowania #aplikacje
  • 5
@Koliat: Z tym deployem to byl tylko taki przyklad, jestesmy biurem projektowym takze z programowaniem nie wiele wspolnego :) ale np. Jak przygotowac paczke z dokumentami, i wszystkie testy sprawdzenia za nim opusci nasze biuro
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ElManiana: aaa, no to w takim razie popatrz na usługę Microsoft Flow, jest dostępna w Office 365 dla firm, głównie do zarządzania dokumentami i integracji między aplikacjami. Musiałbyś dokładnie opisać co chcesz zrobić, to spróbuję pomoc
@Koliat: Dzieki za podpowiedz apropo Flow, sprawdze. Wyobrazam to sobie tak, ze jest aplikacja np. Webowa, w ktorej znajduje sie klikalna lista 1. Tworzenie kopi bezpieczenstwa projektu 2. Przygotowanie projektu do wyslania itd. I teraz jak klikniemy w ktoras pozycje wyskakuje nowe okno, i tam mam na start prosty formularz: jaki projekt, kto robi itp. I ponizej checklista ewentualnie jakis wizard step by step: -w tym programie dokonujemy takich czynosc -
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@ElManiana: ok - bardziej, co dokładnie jest w tych krokach. Część zautomatyzujesz, część i tak będzie manualna - ale możesz sobie pomóc szablonem projektu np. w Plannerze (też O365)