Wpis z mikrobloga

@Fang: @Dpdp: @neveragain: Czy jak zasugeruje, że chcę skończyć umowę po czasie zawartym w umowie to zaoferują mi coś lepszego? xD Czy to tak nie działa? Z tego co piszą na stronie jeżeli ma ktoś mniej niż 7 miesięcy do końca umowy może się umówić na przedłużenie na lepszych warunkach. Ja mam 5 miesięcy i tak się zastanawiam co robić powoli.
@Dpdp: @neveragain: Widzę, że znacie się na tych rzeczach więc zapytam jeszcze o jedną sprawę: Czy mając abonament w Cyfrowym Polsacie to całe Cyfrowy Polsat GO mam dostępne? Czy muszę coś dopłacić?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dziki17: zadaj to pytanie na ICOK zebys nie wkopal sie w dodatkowe oplaty. W umowie nie bedzie jasno napisane co jest za darmo a co nie. Zapytaj i popros co darmowego obejmuje twoj abonament
@dziki17: Witam. W przypadku chęci rozwiązania umowy obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego.

Wniosek można złożyć w każdym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży bądź przesłać listem poleconym na adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa
z dopiskiem ,,Rezygnacja z usług z końcem okresu promocyjnego''.

Ważne jest, aby zawierał:
- imię i nazwisko,
- numer karty/MSISDN, którego dotyczy sprawa,
- czytelny podpis właściciela.

W kwestii usługi Cyfrowy Polsat