Aktywne Wpisy
Lujdziarski +210
Ostatni raz alkohol piłem w lipcu tamtego roku xD a przez 2 lata wypiłem łącznie 5 piw i 3 drinki, tak trzeba żyć. A moja abstynencja wzięła się z tego, że wychowywałem się w domu w którym żył olkoholik.
Von_Kaevum +503
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Dobra, ale do rzeczy. Za telefon po długim czasie udało mi się uzyskać zwrot, więc jestem już na 0 (no poza zamrożonymi pieniędzmi na jakiś czas). Wg trackingu przesyłka jest jednak nadal w drodze. Chciałbym wiedzieć czy ona do mnie w końcu dotrze? Niby jest w Urzędzie Celnym w Nysie, więc już w PL. Problem w tym, że jest tam już ponad 2 miesiące i nie chce się ruszyć. Czy przez telefon z Urzędu Celnego można dostać informację co z tą przesyłką, dlaczego jest wstrzymana? Dzwoniłem do nich, ale nikt nie odbiera :(
Aha, i czym są dostarczane przesyłki z Banggood (EU Priority Line) po dotarciu do Polski. Czym taka przesyłka z Urzędu Celnego do mnie byłaby dostarczona, Pocztą Polską? Kurierem jakimś? Jak tak to jakim? Czy numer trackingu się wtedy zmienia czy pozostaje ten sam?
Dodam, że początek nr trackingu to 4831... Podobno taki początek miała ta nieszczęsna partia opóźnionych przesylek.
Te ponad 4 miesiące na dostawę to całkiem sporo, zamówiłem telefon 2 miesiące po jego premierze, a zanim on dotarł ( #zakupyzchin ), producent zdążył wypuścić następce ( #xiaomi ).
#banggood #chinskiecuda #gearbest #aliexpress
Po prawie 2 miesiącach przesyłka nie dociera. Pytam ich supportu co jest nie tak, każą czekać, przesyłka pewnie dotrze. Za tydzień piszę do nich znowu, to samo, przepraszają i każą czekać. Kolejny raz piszę, wysyłają maila z przeprosinami, datą, po której bezzwłocznie wykonają zwrot jeśli przesyłka nie dotrze. Czekam do tej daty, tydzień po
przesuwanie ma na celu, żebyś hajsu nie odzyskał
jak odzyskałeś to git, telefonu nie zobaczysz
trzeba było dzwonić po kilku dniach, a nie trzy miesiące później się zorientowałeś, że coś nie gra
pewnie ktoś go #!$%@?ł, dość częsta praktyka
1. przesyłka byłya wysyłana kurierem. W Polsce była obsługiwana przez świat przesyłek. Na ich stronie możesz sprawdzić na jakim etapie jest przesyłka
2. informacja sklepu jak otrzymacć zwrot przy sytuacji ajkie jest u ciebie https://www.facebook.com/BanggoodPLN/posts/1238879316295773?__xts__%5B0%5D=68.ARATRbnKZF13iq8L-Sa0dGbe7VUM979HhBCjjpBX2HpYzvunyBx6chvsAp5L9jWhXhXL_DNYGCtygOZb4pI2EoDtU4jYQBJymdxGNHAQawf6fXBZVtt7XlNg-U3DHYwUUCpnN9bUVDGVyo6_D7Ifxfr-ia1AOYa-H25snmGf-PgdsG12W8yhEAZ2swUraP9xkdO4OmBdPPYQw2CAsy5r2qAdFD0T8WL2NHqSfB75gZ5hwLb23gfqgdGtYlWf4U2V6ZzH-tkAVIQH9kR8ykpu34BecLPEXr6jxhgeNtJOBHOpH81FViJEK-6LtVIQ6-1prk8GfVykOd5SIcZ-QYLWvqaxlFrm&__tn__=-R
Widziałem tę wiadomość, ale mimo
"Uwaga: Jeśli po 25 sierpnia nadal nie otrzymasz zamówienia, skontaktuj się z nami, bezwarunkowo zwrócimy całkowitą kwotę płatności, twoim oryginalnym sposobem płatności."
Kilk dni po tym terminie i poźniej gdzieś w połowie września kontaktowałem się z nimi, mimo tego co wyżej nie chcieli zwrócić pieniędzy. Poprosiłem bezpośrednio o zwrot, kolejny raz powiedzieli, żebym poczekał. Dopiero po przekształceniu sporu na PayPalu w roszczenie się zmobilizowali do