Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki,
zakupiłem odkurzacz Dyson V11 Absolute Pro przez oficjalną polską stronę: https://www.dyson.pl.
Z tego co się zorientowałem to odkurzacz był wysłany do mnie z Niemiec.
W środku pudełka nie było jednak żadnej faktury ani paragonu. Był tylko dokument po angielsku "Delivery note".
Czy powinienem otrzymać fakturę lub paragon?

Druga sprawa to chciałem zarejestrować urządzenie. Zgodnie z instrukcją w pudełku wchodzę na stronę: https://www.dyson.co.uk/myV11. Jednak na tej stornie przy wyborze kraju nie działa link "Polska". ()
Następnie próbuję zarejestrować urządzenie przez https://support.dyson.pl/zarejestruj-swoje-urzadzenie/registration.aspx. Jednak i tu mi się nie udaje, bo po wpisaniu poprawnego nr seryjnego odkurzacza dostaję błąd: "Nieprawidłowy numer seryjny".
Dlaczego to nie działa?

PS Na dniach postaram się też wrzucić mini recenzję odkurzacza.

#dyson #odkurzacz #pytanie #zakupy #sklepyinternetowe
  • 6