Wpis z mikrobloga

@kleiner_trottel: Druga sprawa, że jak było referendum, to też nieszczególnie mieszkańcy się do tego kwapili, a później muszą jechać na 8 do roboty i stoją w korkach, człowiek człowiekowi zgotował ten los ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@darck: Jej głównym celem jest odciążenie centralnych odcinków u3 i u6. Według planów ma zmniejszyć na nich ruch do nawet 44%, do tego zwiększając częstotliwość na odcinkach poza centrum.
EDIT: I to wszystko kosztem tylko 5 nowych stacji.
  • Odpowiedz
@kleiner_trottel: no jasne, że odciąży, ale tylko tylko między Gieselastr., a Implersts., ruch poza centrum zwiększy minimalnie, bo kto chce jechać w obrzeża U6 i tak musi teraz U6 jechać i U9 zmieni to jedynie w tym stopniu, że mniej ludzi będzie jechało autobusem. Chodzi mi o to, że nie ma się czym zachwycać, bo mówimy tu raptem o 6-9km metra.
  • Odpowiedz
@darck: Wiem o co Ci chodzi, ale nie pisałem tego postu żeby sie zachwycać tylko żeby potrolowac ludzi na tagu Wrocław gdzie tramwaje się wykolejaja a o metrze się nawet nie rozmawia, mimo że ewidentnie by się przydało.

A co do samej trasy, mogli by moim zdaniem jakąś okrezna linie zrobić czy cos(żeby podłączyć wreszcie zadupia typu Trudering czy Obermenzing), i w FAQ odnośnie tej inwestycji tłumaczą że ten odcinek naprawdę
  • Odpowiedz
@kleiner_trottel: Wrocław jest dużo mniejszy, więc opłacalność metra też dużo mniejsza. Trudering ma już metro. Rozmowy o ringu kolejowym są, ale to raczej w bardzo długiej perspektywie i też ma swoje wady, bo metro za drogie a kolej nawierzchnia przecina tkankę miejską. Poza tym większość ruchu jest do centrum. Co do Obermenzing to raczej nie ma sensu budować metra jak już jest Sbahn.

A jeśli chodzi o efektywną infrastrukturę, to Monachium
  • Odpowiedz