Wpis z mikrobloga

Witam, mam pytanie odnośnie radia w moim Volvo S40 2004r. Posiadam chyba dość ubogą wersję, nie mam AUX ani USB i pytanie jest czy istnieje jakaś opcja u mnie zrobienia wejścia USB? Wiem, że są do kupienia transmitery pod zapalniczkę ale z tego co większość piszę psują mocno jakość dźwięku. Zmiana całego radia raczej nie wchodzi w grę ze względu na stylistykę i faktu, że na ekranie radia jest też pokazany nawiew. Może np. takie coś by zdało rolę o ile jest opcja podłączenia link

Jeśli natomiast nie ma za dużo opcji dla mnie to czy transmiter wspomniany wcześniej można podłączyć z tyłu (tam gdzie wejście u pasażerów) żeby nie szpecił mi przodu i jednocześnie zrobić tak, żeby zmieniać piosenki na przyciskach radia? :D

Jestem całkowicie zielony w tych tematach więc z góry dziękuje za każdą odpowiedź.
#volvo #volvofanclub #caraudio #audio #samochody
  • 9
@tomekpxp: sam się zastanawiam nad czymś takim. to jest emulator zmieniarki, czyli radio będzie myślało, że taką zmieniarkę masz, więc normalnie będziesz mógł zmieniać piosenki z przycisków na radiu, o ile pamiętam trzeba po prostu mieć jakoś specjalnie poukładane katalog na pendrivie/karcie sd, coś w stylu katalog A odpowiada pierwszej płycie CD, katalog B drugiej, itd. Dodam też, że w tej cenie można kupić na ali wersję z już wbudowanym modułem
@henk: Nie wiem czy chce mi się czekać miesiąc aż przyjdzie :D Aczkolwiek pytanie czy na pewno da się to podłączyć pod to radio, żeby nie wydawać pieniędzy na darmo. Jeśli miało by to tak działać jak mówisz, to była by to najlepsza opcja

I czy jeśli nie ma zmieniarki CD w fabrycznym radiu czy na pewno to odczyta, oraz czy odczyta MP3 format
@tomekpxp: pudełko jest takie samo wszędzie, różni się tylko złącze w zależności od modelu auta/radia, więc poszperaj po takie, które będzie do ciebie pasować. a co do wydawania pieniędzy za darmo - o ile nie będziesz brał na firmę, to przysługuje ci przecież 14 dni na zwrot.