Wpis z mikrobloga

@BezKrakaNiePograszMakaroniarzu: tak będzie można tłumaczyć wszystko co wydarzy się na classicu "no przecież ma 15 lat" no ma! i dlatego wszystko tam obecnie jest banalnie proste, to że lvlowanie jest długie nie oznacza że jest trudne!!! Nie pamiętam nicku genialnego mirka który mi wyłożył jaki to mc a szczególnie rangaros jest SKOMPLIKOWANY i że jestem retardem z retaila XDD aż może potem poszukam
@BezKrakaNiePograszMakaroniarzu: te wszystkie bossy na privach to tak oskryptowane, że się płakać chce. 10 lat by lepszy blizzlike zrobił XD

Z resztą gówno się znasz na raidach. To jest jedyna rzecz, która z dodatku na dodatek stale się polepszała. Obecnie trudność raidów w większości nie polega na gear checku tylko koordynacji, bo mechaniki są coraz bardziej wymagające.

Na classicu wystarczy głównie gear i elo. Tam bossy nie mają jakiś szczególnie wyrafinowanych
@nairoht: Azshara to finalny boss dodatku. Porównaj ile % gildii ja wyczyściło z tym, ile gildii ubilo KT w oryginalnej Vanilii to się wtedy pośmiejemy ( ͡º ͜ʖ͡º)
@nairoht: Ok, nie interesuje się aż tak obecnym contentem. W takim razie pokonaj ja z C’Thunem chociażby. MC to pierwszy rajd nowego MMO, prawie każdy miał to na farmie nawet w 2005
@dunkey: pierwszy boss na bfa pochłonił 285 prób, dalej chcesz się upierać że bossy z vanilli to jakieś wyzwanie po 15 latach czy jak, onyxia zabita w 34 osoby które miały większość zielonych itemów, na dwie próby błagam o czym my w ogóle dyskutujemy.
@nairoht: Nie są wyzwaniem po 15 latach, bo każdy już zna je na wylot. Pod względem mechaniki są bardzo ubogie, ale bierz pod uwagę kontekst. To ze wtedy gra była nowa i mało kto wiedział jak grać (dlatego bossy projektowano tak ze można je ubić w 25 osób), oraz ilość grindu jaka była potrzebna do zrobienia takiego Naxx. Dlatego powtórzę - zobacz sobie po jakim czasie nastąpił World First dla C’Thuna