Wpis z mikrobloga

Takie Gta na konsoli też wygląda bardzo słabo, a na PC wygląda super jeżeli chodzi o grafikę


@Morelo: ok, to jest wina konsoli, a nie producenta gry, który zrobił grę na #!$%@?? Jakoś wychodzą gry, które wyglądają elegancko oraz wychodzą takie, któe mają w dupie konsole i wyglądają kiepsko, tak samo zresztą jest pa pecetach.

tak to jest gameplay z gry już widzę jak w ciągu 5 miesięcy dopicują idealnie grę,
  • Odpowiedz
@Morelo Nigdy nie rozumiałem jak konsolę mogą ograniczać grafikę na PC, to chyba deweloperzy ograniczają.
Bym się tak nie przejmował, CDProjekt od początku mówi że gra jest optymalizowana pod każdą platformę osobno więc jak będzie bieda graficzna to wina dewelopera.
  • Odpowiedz
@Morelo: Ale kto broni robić gry ekskluzywnie na PC, tak żeby tylko posiadacze RTX2080 i i9 mogli pałować się detalami? A no tak, raz że nikły procent graczy ma taki sprzęt, dwa że za to duży procent graczy z PC nie kupi, tylko gierkę ściągnie i tyle.
  • Odpowiedz
@Morelo: wiesz, ja się zgadzam. Obecna generacja potrzebowała wersji X oraz Pro aby osiągnąć 1080p i 60 klatek. To jest trochę śmiech na sali że po premierze konsoli jedynie gry międzygeneracyjne i remastery to oferowały. A teraz wciskają kit że pograsz w 4K.
Ludzie krzyczą że Uncharted, że God of War itd ale to są gry projektowane przez studia Sony, wyłącznie na jeden sprzęt. Jakby mieli konsole o mocy PC za
  • Odpowiedz