@yeradd: podobne do zwykłych shaderów, nic nadzwyczajnego. Nawet Ja w shaderach mam odbicia obiektów w wodzie, jak drzewa bloki i moby. Brak mi świateł realistycznych, które odbijają się od kilku powierzchni ale też jest super.
@Deadlyo: No właśnie ostatnio wygląda jakby nvidia brała się za najprostsze rzeczy do zrobienia z RTXem, które wcześniej próbowali zrobić już fani. Wszystko żeby na siłę promować ten Ray Tracing ( ͡°͜ʖ͡°)
@yeradd: Nie lubię błysków w grach, zawsze usuwam flary i tego typu rzeczy. Motion blur też przeszkadza, głupio się to rozmazuje i różnica w dostrzeganiu detali jest jak dla mnie zauważalna Co do lustra, lubię to, bo tak realnie to wygląda, ale zawsze szukam z ziarnem, aby było takie pomazane i rozmyte bardziej I zawsze celuję w stałe 60FPS jak mam poniżej to usuwam albo zaniżam grafikę.
Najlepiej taką grafikę jaką lubię pokazuje TItanFall 2 czy
#femboy pill i homoseksualizm zastępczy to jedyna nadzieja dla #przegryw. Huop założył babskie ciuchy se, maske zakrywającą obrzydliwy huopski pysk i poznał innego huopa przebranego za babe no bo co. Żadne julczysko huopa nawet kijem nie tknie
#wonziu
Komentarz usunięty przez autora
Nawet Ja w shaderach mam odbicia obiektów w wodzie, jak drzewa bloki i moby.
Brak mi świateł realistycznych, które odbijają się od kilku powierzchni ale też jest super.
https://www.gamecrate.com/how-to-set-up-ray-tracing-minecraft/22982
Motion blur też przeszkadza, głupio się to rozmazuje i różnica w dostrzeganiu detali jest jak dla mnie zauważalna
Co do lustra, lubię to, bo tak realnie to wygląda, ale zawsze szukam z ziarnem, aby było takie pomazane i rozmyte bardziej
I zawsze celuję w stałe 60FPS jak mam poniżej to usuwam albo zaniżam grafikę.
Najlepiej taką grafikę jaką lubię pokazuje TItanFall 2 czy