Wpis z mikrobloga

#allegro

Mirki dostałem towar od sprzedawcy (wszystko ok), jednakże od tygodnia (już od dnia zakupu) próbuje się skontaktować w celu zwrotu towaru i bezskutecznie. Wystawiłem negatywa w odpowiedzi i od razu odpisał strasząc mnie podstawami prawnymi że z jego strony jako sprzedawcy wszystko zostało spełnione, i żąda wycowania negatywa.
  • 11
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@raz-dwa-trzyy: @malinowy_krol: @OjciecMalwersant: @Setral: @majkel_bialkov: dzwoniła do mnie Karyna z pretensjami ze przez mnie musi teraz pracować, i żebym usunął ten komentarz bo im to sprzedaż obniża, jak jej powiedziałem że miała cały tydzień żeby zadzwonić to nie musiałby tego teraz robić, to sie jeszcze bardziej #!$%@? że jestem pierwszym takim niedobrym klientem. Dałem jej warunek że jak mnie przeprosi to usunę
  • Odpowiedz