Wpis z mikrobloga

@Naku: Mityczna szersza publiczność, był hype na mobe to ją zrobili tylko szkoda że nie tego chcieli ich fani.
Skutek taki że ani im się nie spodobało ani mitycznej szerszej publiczności i gra zdechła.
  • Odpowiedz
@chciwykrasnolud @LegionPL rtsy zdechły bo chciały być na siłę innowacyjne. Każda kolejna gra od nowa próbuje wziąć się za gatunek z innej strony kiedy już #!$%@? od lat istnieje sprawdzona formuła. Dlatego w Starcrafta ludzie nadal grają czysty RTS bez udziwnień. Dlatego paradox zarabia krocie na swoich strategiach bo ich na siłę nie udziwnia. Co to problem zrobić dawn of war tak jak była zrobiona jedynka która się najlepiej przyjęła. Po co
  • Odpowiedz
@KochanekAdmina: Możesz mieć rację, trzeba umieć zachować umiar w tych rewolucjach.
Trzeba coś dodać, coś usprawnić ale zazwyczaj sprowadza się to do takich cudów, upraszczania, spłycania i innych eksperymentów.
  • Odpowiedz
Trzeba coś dodać, coś usprawnić ale zazwyczaj sprowadza się to do takich cudów, upraszczania, spłycania i innych eksperymentów.


@LegionPL: Najlepszy przepis to WIĘCEJ TEGO SAMEGO. Dodajesz kilka nowych jednostek, parę nowych mechanik I KONIEC. Nie przebudowywujesz całego gameplayu jak to się #!$%@?ło w dawn of war. Jakoś w Company of Heroes 2 nic nie zmienili, DALI WIĘCEJ TEGO SAMEGO i ludzi do dziś grają masowo kiedy o takim Dawn of War
  • Odpowiedz
@KochanekAdmina: Jeszcze DoW II było dla mnie do przełknięcia. Ot taka inna formuła. Cały czas mialem jednak nadzieję, że albo wrócą w trójce do korzeni albo w najgorszym wypadku pozostaną z formą z II. Trójka jest dla mnie nie do zaakceptowania zupełnie. Nie moja bajka. Wyrzuciłem pieniądze w błoto jedynie z sentymentu.
  • Odpowiedz