Wpis z mikrobloga

Zawsze mnie ciekawiło czy te pociągi jak były nowe też takie głośne były. Chyba że je produkowali już takie stare i śmierdzące
  • Odpowiedz
@slozubn: wiem, że kuj-pom ( ͡° ͜ʖ ͡°) przecież Arriva to obsługuje, a jedyny odcinek który jest poza tym województwem to Tuchola-Chojnice.

A co do ilości - umowa między UW, a Arrivą miała zapis, że pociąg nie może być starszy niż 40 lat. Więc do 2020r będą tylko 2 szt.

9 grudnia 2010 Arriva RP podpisała umowę na świadczenie przewozów w województwie kujawsko-pomorskim przez 10 lat.
  • Odpowiedz
@SebaD86: Z tego co wiem bodaj za rok konczy sie umowa - ciekawe czy PolRegio zgarnie te polaczenia czy Arriva dalej pozostanie na rynku i zainwestuje w tabor.

A pamietam jak owczesne Przewozy Regionalne chcialy odciac kolejowo Grudziadz od swiata "bo sie nie oplaca" a pozniej widzac ze konkurencja jednak daje rade to zagarneli polaczenia na Pomorze a PLK nagle wyremontowalo tory w kazda strone a niedlugo nawet i nowy
  • Odpowiedz
@slozubn: chciałbym, żeby Arriva pozostała, bo to jest firma, która pokazała, że transport kolejowy może się opłacać. Pociągi Tuchola-Bydgoszcz jeżdżą pełne aż wysypują się pasażerowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja czekam na zapowiadany remont LK201 (elektryfikacja). Wtedy się zacznie...
  • Odpowiedz
@twerithc: napluć to ci mogę na morde, teraz zaplaciłbym milion monet żeby się takim bez modernizacji przejechać, na tych łamiących kręgosłup plastikowych krzesłach xD
  • Odpowiedz
@slozubn: Ano, MR/MRD są super wygodne, nasze SA nie mają nawet podejścia. Ba, nowe Impulsy nie są tak wygodne jak te starocie. Do tego są przystosowane do jazdy zimą i ogrzewanie w nich w zasadzie zawsze działa w przeciwieństwie do wszystkich chyba modeli SA na stanie Arrivy w których jest wprost przeciwnie i częściej jest zimno niż ciepło. Pamiętam, że jak dojeżdżałem do roboty z Grudziądza do Torunia to wiadomo
  • Odpowiedz
@SebaD86: Też bym wolał, żeby Arriva została. Jazda PR to jest koszmar. Arriva może i ma stary tabor, ale jest w stanie człowieka dowieźć gdzie trzeba i w miarę punktualnie chociaż start miała taki sobie. Z tym, że wmusili jej SA106 które były niezłą porażką. Jeżeli połączenia przejmie PKP (pod jakąkolwiek nazwą) to jakość szlag trafi z dnia na dzień.
  • Odpowiedz