Wpis z mikrobloga

@meandyourmom: Ja jeszcze czekam na to aż będzie na PS4, w sumie nie odpalałem konsoli, ale napisane jest, że będzie w ciągu dnia czy coś.
Słyszałem, że ma być szybciej o ponad sekundę, więc spoko. Mam tylko nadzieję, że moja Alfa nagle nie będzie lepsza niż jest w karierze w porównaniu do innych, bo nie chcę darmowego boosta.
@meandyourmom: o kurczę, to odpalę, żeby się pobrało. Nie będę zaczynał od nowa, bo i tak już utrudniam.
Robię tak, że w kontrakcie nie daję sobie wszystkich udogodnień i dostaję duże poprawki 2/3 razy w sezonie, żeby było realistycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jestem po Kanadzie, którą powtórzyłem, bo grę wywaliło po dobrym wyścigu. No i powtórzony wyszedł mi jeszcze lepszy. Dobrze, że to Kanada, bo uwielbiam
@revlayup: Zamiast się tak bawić można też ustawić trudniejszy poziom ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja zacząłem łyliamsem na poziomie 101, i po kanadzie nadal jestem ostatni w Q i tak średnio z 15 w wyścigu (ale raz w mokrym baku przyryzykowałem z oponami i było P4).

W F1 2018 chyba szybciej się ten bolid rozwijało :V
@jannajlepszy: Takie ryzykowne zagrania są najlepsze. Pamiętam F1 2017 i wyścig ze zmienną pogodą. Mówię, że biorę kary za silnik, bo kurczę, zaczynamy na mokro, a kwale poszły dramatycznie (jechałem Renault).
No i tak jadąc na P12 pod koniec miało znów popadać ostro, zjechałem, bo nic do stracenia i na metę wjechałem pierwszy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Miałem mega podjarkę.
Ja miałem jakąś dziwną akcje w Chinach. Kwale na suchym P12 w Alfie i wyscig na mokrym torze. W kwalifikacjach nie było jakiegos zajebistego tempa, a w wyścigu okazało się, że dojechałem na pierwszym miejscu chociaż też nie jechałem jakimś zawrotnym tempem. Te boty jakieś wolne na pośrednich/deszczówkach
@revlayup: Rzeczywiście w patch notes jest to uwzględnione. Na pierwszy szybki rzut oka widać, ze zaktualizowali widoki z kamery nad kaskiem. Wcześniej wykorzystywali chyba te ustawienia z F1 2018. Teraz lepiej to wyglada, bardziej realistycznie
@meandyourmom: ja tylko zajrzałem do kariery i nadal jestem w Alfie dość z tyłu, więc spoko, ale za mną jest Renault. Czuć to przyspieszenie aut?

Merc jest bardziej rozwinięty, byli na równi u mnie, a Williams mniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nadal mam słabe aero w Alfie.

W silnikach Merc (i klienci) ma wielką przewagę nadal, ale pewnie to też przez żużycie paliwa.
@meandyourmom: Wczoraj jeździłem autami z 2010 i 2009 roku. Brawna i Red Bulla to z poprzednich edycji znam, ale to Ferrari F10 jest naprawdę cudowne. Polecam sprawdzić, jeździ się rewelacyjnie. McLaren też był dobry, trochę inaczej się prowadzi, ale bardzo fajnie.
Mniej przyjemnie było w RBR, które znam, ale w porównaniu do tych dodanych w tym roku to jedzie mi się mniej przyjemnie. Brawnem podobnie jak w 2018 roku.

Hamowanie naprawdę
@revlayup: Roznica prędkości jest ogromna. 318 kmh przy średnim ustawieniu ERS i twarda opona. Tyle to ja miałem w Baku na prostej przed update’em i to przy ustawieniu ERS na Hotlap. Dodali też nowe malowania. Przed aktualizacją na pokrywie silnika była reklama Alfy Gulia. Aktualnie mamy napis Stelvio tak, jak w rzeczywistości. Dziwne, bo Codemasters wspominało o aktualizacji malowań dopiero w sierpniu. Może chodziło tylko o Ferrari i ich grafikę na
@revlayup: Brawnem tez śmigalem. Na Spa online przeciwko Ferrari z 2004 dało się w zakrętach nadrobić to, co Brawn gubił na prostej. Co do klasyków to polecam też Williamsa 2003 i oczywiście Lotusa 97T Senny - te dźwięki downshiftów są po prostu cudowne.
@meandyourmom: na TT w Hiszpanii urwalem 0,8 sekundy po chwili grania. Fakt, że poprzedni czas był ustanowiony niecałe 2 tygodnie temu i jeżdżę dużo lepiej oraz już pogodziłem się z modelem jazdy, ale czuć, że jest szybciej