Wpis z mikrobloga

#jysk #umowa #kaucja #zadatek #zaliczka
Mirki, zamówiłem materac w Jysk z dostawą do salonu. Zapłaciłem połowę ceny w sklepie, a połowę miałem zapłacić przy odbiorze. Na zdjęciu część paragonu. Sklep poinformował po 1,5 tygodnia, że sklep wycofał się ze sprzedaży tych materaców i mogę wybrać inny lub zwrot kasy. Zależało mi na tamtym materacu i był w promocji. Czy sklep ma taką możliwość, żeby wycofywać się z umowy bez żadnych konsekwencji?
maverick09877 - #jysk #umowa #kaucja #zadatek #zaliczka 
Mirki, zamówiłem materac w J...

źródło: comment_H3FSQGy1QuOff2dMuvfD929kePCU7guL.jpg

Pobierz
  • 4
@maverick09877 mogłeś zamówić ze sklepu internetowego z dostawą ¯_(ツ)_/¯ to, co masz na wydruku, to właściwie tylko rezerwacja towaru, który może zostać w najbliższym czasie dostarczony do sklepu. Nie mają towaru i wiedzą, że nie będą mieć, więc oddają zaliczkę
@fspolczynnik ten materac został wycofany z oferty więc mało prawdopodobne że sklep internetowy zrealizowałby to zamówienie.

@maverick09877 sklep nie ma możliwości zrealizować zamówienia jeśli (Tak jak w tym przypadku) produkt został wycofany ze sprzedaży i producent nie dostarczy do sklepu tego materaca. Jeśli klientka którą ma u mnie rezerwację zmieniłaby zdanie mogę dać Ci znać. Mam 1 szt. tego materaca na stanie.