Wpis z mikrobloga

@klik34: przede wszystkim, to przygotuj alternatywne ścieżki do celu, bo znając życie to twoi gracze pewnie coś #!$%@?ą i pójdą w odwrotnym kierunku. Albo się upiją i nie wyjdą w ogóle z miasta.
Ogólnie to musisz oczekiwać i być przygotowanym na nieoczekiwane i nie przygotowane.
  • Odpowiedz
@klik34: Bardzo szanuję za listę imion.
Zwykle notatki robię podczas sesji, nie przed, z akcji graczy.
Przed sesją, jeśli nie robię typowej jazdy po szynach, mam krótkie streszczenie sił w regionie i ich celów. To pomaga mi ustalać konsekwencje działań graczy i unikać problemu zboczenia z kursu.
Warto mieć też spisane, jeśli to magiczny system, ponadnaturalne możliwości każdej postaci, żeby po prostu nie wskrzesili ofiary morderstwa :P
  • Odpowiedz
@klik34: A w ogóle przypomniało mi się. Zasugeruj graczom zapisywanie ważniejszych informacji, przede wszystkim imion enpeców, ale mogą też mapować zwiedzane podziemia. Pomoże to uniknąć sytuacji w rodzaju "gdzie my właściwie jesteśmy" lub "przyszliśmy porozmawiać z tym... no... tego".
  • Odpowiedz