Wpis z mikrobloga

Serwis Apple w skrócie:
1. Umów rozmowę telefoniczna na pare dni do przodu co do godziny
2. I tak czekaj 10minut słuchając muzyki
3. Po opowiedzeniu historii problemu, czekaj 10 minut na ekspertyzę ze trzeba oddać do serwisu
4. Serwisy zupełnie nie po drodze, dojazd w #warszawie zajmie mi godzinę
5. Serwisu czynne są tylko w tygodniu, w godzinach normalnej pracy przez co żeby odwiedzić trzeba się zerwać z pracy
6. Trzeba przygotować dowód zakupu (a kto tyle lat faktury trzyma #pdk), to po #!$%@? ja rejestrowałem po numerze seryjnym słuchawki do swojego konta?
7. I tak nie ma gwarancji ze mi je przyjmą na gwarancji bo powiedzą ze „u nich działa”
8. Brak profitu
#apple #serwisapple #airpods
  • 4
@a665321: jak ja umówiłem się przez stronę apple’a na konkretna godzinę w serwisie, na wymianę baterii „od ręki” w 6s to po przyjściu do serwisu o wyznaczonej godzinie musiałem stać w kolejce z jakieś 15-20 minut (umówienie wizyty na konkretna godzinę nic nie zmienia xd), następnie dowiedziałem się, ze nie zrobią tego od ręki jednak, ale na kolejny dzień rano już będzie do odbioru, a kolejnego dnia po 16:00 (po pracy)