Wpis z mikrobloga

#dhgate #dhgatecwel
Krótko:
29.05 zamówiłem produkt na dhgate
25.06 napisałem do sprzedawcy wiadomość, aby wyjaśnił mi dlaczego przez tak długi okres nie przygotował ani nie wysłał paczki. Brak odpowiedzi.
następnie złożyłem wniosek o zwrot.
27.06 dostałem decyzję odmowną o zwrocie środków z powodu przetwarzania zamówienia przez sprzedawcę.
27.06 (tego samego dnia) dostałem numer paczki ePacket. Niestety do dzisiaj paczka nie została wysłana, @AliPaczka wypluwa info o złym numerze paczki.
Dziś (05.07) wysłałem kolejny wniosek o zwrot z powodu błędnego numeru paczki.
Również dzisiaj wysłałem wiadomość bezpośrednio do sprzedawcy, aby podał poprawny numer paczki.

Jeżeli odrzuci mi request to co mogę jeszcze zrobić? Za zakupy płaciłem mastercardem.
  • 6