Wpis z mikrobloga

@goomba-pl: Bardzo fajny ogólny pomysł na etap. Trochę się przeraziłem, jak zobaczyłem, że aż ponad 100 monet trzeba zdobyć do przejścia, ale dobrze to zrobiłeś z podziałem tylko na 3 miejsca do ich odnalezienia.

Nie podobają mi się te małe elementy "asshole design" jak ktoś to nazywał wcześniej na tym tagu. Mam na myśli to, że dajesz grzybek przy starcie, ale żeby wejść do pierwszego skarbca trzeba grać małym Mario, bo
  • Odpowiedz
Nie podobają mi się te małe elementy "asshole design" jak ktoś to nazywał wcześniej na tym tagu.


@Nobody: Poziomy w pierwszej części SMM robiłem pozbawione tego typu elementów to gracze pisali mi, że jest zbyt łatwo. Teraz starałem się dodać jakieś utrudnienia i jednocześnie nie przesadzić.

jestem makerowym początkującym i musiałem 50 razy powtarzać ten etap, żeby w końcu go przejść


@Nobody: Następny zrobię bardziej laurowy, już mam nawet pomysł.
  • Odpowiedz
żeby wejść do pierwszego skarbca trzeba grać małym Mario, bo wejście jest pod górkę i nie da się rozbiegnąć z wślizgiem i kucaniem


@Nobody: Da się, kucnij i kliknij R/L/ZR/ZL. Działa tylko w 3D World.
  • Odpowiedz