Chucky mógł sobie fikać na etapie promocji filmu, ale było wiadome, że z tego nierównego starcia z „Toy Story 4” wyjdzie nogami do przodu.
I rzeczywiście tak było, film przez weekend (dane chyba jeszcze nie uwzględniają niedzieli) zebrał 14 milionów w USA oraz 61% na Rottentomatoes.
„Toy Story 4” natomiast rozbiło bank. Pixar dokonał niełatwej sztuki wypuszczenia filmu z czwórką w tytule, który okazałby się sukcesem zarówno finansowym (prawie 240 milionów po dwóch dniach wyświetlania, a przecież wiele krajów wciąż czeka na premierę kinową) jak i artystycznym (98% na RT). W samym tylko USA film zarobił 118 milionów (znów, dane jeszcze nie zostały zaktualizowane o niedzielny wynik).
Co nie zmienia faktu, że ekipa od Chucky’ego miała świetny pomysł na plakaty (w komentarzach) via #kinofilia
Chucky mógł sobie fikać na etapie promocji filmu, ale było wiadome, że z tego nierównego starcia z „Toy Story 4” wyjdzie nogami do przodu.
I rzeczywiście tak było, film przez weekend (dane chyba jeszcze nie uwzględniają niedzieli) zebrał 14 milionów w USA oraz 61% na Rottentomatoes.
„Toy Story 4” natomiast rozbiło bank. Pixar dokonał niełatwej sztuki wypuszczenia filmu z czwórką w tytule, który okazałby się sukcesem zarówno finansowym (prawie 240 milionów po dwóch dniach wyświetlania, a przecież wiele krajów wciąż czeka na premierę kinową) jak i artystycznym (98% na RT). W samym tylko USA film zarobił 118 milionów (znów, dane jeszcze nie zostały zaktualizowane o niedzielny wynik).
Co nie zmienia faktu, że ekipa od Chucky’ego miała świetny pomysł na plakaty (w komentarzach) via #kinofilia
#laleczkachucky #plakatyfilmowe