Wpis z mikrobloga

@kerel2808 tam nie ma pompy paliwa, chodzi Ci o kranik podciśnieniowy? Jakby był z nim problem to raczej było by to bardziej widoczne, np. by nie odpalał albo gasł po dodaniu gazu ale raczej od razu a nie po 3km. A wskaźnik temperatury przekracza normalny poziom?

Co do regulacji gaźnika - jak był regulowany? Śrubkami tylko? Może iglica jest ustawiona na zbyt ubogą mieszankę.
  • Odpowiedz
@kerel2808 to radzę go nie cisnąć w takim stanie bo możesz zatrzeć cylek. To dziwnie, że już po 1.5 km masz czerwone pole. A jak zaczynasz jazdę to jest zimny i starczy 1.5km żeby tak się zagrzał? Olej w dozowniku oczywiscie masz? Myślę, że to ewidentnie coś z układem chłodzenia, ale nawet jakby układ byl niesprawny to cos za szybko ma taką temperaturę. Jak tak szybko jest tak gorąco to jakby jednak
  • Odpowiedz