Wpis z mikrobloga

Mirki, kumplowi do faktury doliczyli koszty za usługę której jest pewien że nie wykupił. Dostał w między czasie takie smsy smsy. Próbował zareklamować, ale Orange idzie w zaparte że wykupił to nie uznali reklamacji Na prośbę o udowodnienie jest cisza.

Pomyślałem że może żądać logów w postaci historii jak dokonal tego zakupu, ale mogą mu przedstawić wszystko skoro nie zna swojego IP w tamtym czasie (choć nie wiem czy mogą stosować takie praktyki).

Jakieś pomysły co można egzekwować w tej sytuacji? Nie są skorzy do udowodnienia jak został dokonany zakup usługi.

#orange #smspremium #reklamacja #telekomunikacja #it #prawakonsumenta
  • 3
  • Odpowiedz
@michallo3: 1. Niech kolega napisze do UKE, że nie zamawiał usługi, a nie uznali mu reklamację.
2. niech napiszę do dostawcy reklamację, aby odzyskać środki. SMS-em dostał informacje, jak złożyć reklamację.

Oba jednocześnie ma wykonać.
  • Odpowiedz