Wpis z mikrobloga

  • 134
@anoysath ekhem sorry ale tylko nooby biora expa na poczatku. Level czy dwa maja znikome znaczenie gdy na wysokim poziomie trudnosci musisz walczyc o kazde zloza, a szybki rozwoj zamku i armii jest wymagany by nie zostac w tyle i przegrac mizernie.
  • Odpowiedz
@peszmerd Nie no wiesz, nikt Ci nie każe grać jebusa czy inne template'y opierające się na tej mechanice. Osobiście podzielam Twoje zdanie, wolę mapy true random bez żadnych schematów etc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Gamling: @anoysath: ja zawsze idę półśrodkiem i biorę na początku kasę na zmianę z expem, bardziej z przewaga tego pierwszego, żeby szybko postawić budynki armii w pierwszym tygodniu, minimum do 4 poziomu
  • Odpowiedz
@anoysath: expa i tak się nabije w walkach ze strażnikami, a na początku hajsy są bardzo potrzebne. Wolę mieć herosa na 2 poziomie i wybudowane jednostki 7 lvl w pierwszym tygodniu niż herosa na 8 poziomie i null kasy przy przychodzie 500 dziennie.

Poziomy w h3 w sumie niewiele dają, większość punktów atrybutów i tak ciągniemy z artefaktów oraz odwiedzania aren, szkółek itd. Umiejki drugorzędne z uni albo z chatki (na
  • Odpowiedz
@meshack Nie policzyłem dokładnie ale przy przeliczniku deszczu meteorytów (25+25*moc bez skilla+bonus za specjalność) wydaję mi się, że można bez problemu pokonać np. ze 2-3 jednostki 7 poziomu (tacy strażnicy chronią zwykle jakichś mocnych artefaktów lub np. kopalni złota, ogólnie duża przewagą) początkową armią będąc na 3 poziomie (2 skrzynki, a skrzynki muszą być bo o tym był wpis). A o rushowaniu komputera nikt nie mówił, chodziło mi o innego gracza.
Znaczy
  • Odpowiedz