Aktywne Wpisy
lubie_pic_kakao +115
Tymczasem nasi "świadomi" użytkownicy wykopują fejkową ruską stronę.
Brak jakichkolwiek informacji o redakcji, w stopce copyright od 2011 mimo iż w bazie WHOIS widać, że domenę "geopolityka.org" zarejestrowano w 2023. Ich polityka prywatności była ewidentnie tłumaczona translatorem. Jedna z sekcji ma tytuł "głoska bezdźwięczna" xD
No i artykuły są po polsku, ale interfejs strony jest po angielsku (np. "Trending", "Comments",
Brak jakichkolwiek informacji o redakcji, w stopce copyright od 2011 mimo iż w bazie WHOIS widać, że domenę "geopolityka.org" zarejestrowano w 2023. Ich polityka prywatności była ewidentnie tłumaczona translatorem. Jedna z sekcji ma tytuł "głoska bezdźwięczna" xD
No i artykuły są po polsku, ale interfejs strony jest po angielsku (np. "Trending", "Comments",
źródło: fake
Pobierz
Graner +38

![Secret Service podczas próby zamachu [ENG]](https://wykop.pl/cdn/c3397993/2f3ba65a95205e62aebaf0e35c683ad6108b5df77cb0bc87de968a316c3bab72,q80.jpg)



na razie wstawiłem zwykły Lerp:
https://paste.ofcode.org/37rfYMLuwtBNzrbnbbgacrL
ale nie potrafię zrobić tego efektu przerysowania ruchu na drugą stronę. Znalazłem kilka podobnych skryptów i działa to na sinusie wygaszając drgania w czasie, najlepsze byłoby wzięcie dystansu niebieskiego i wstawienie go jako skumulowaną energię zielonego która stopniowo wygaśnie po osiągnięciu celu.
przykład z netu:
temps = time - tempsDebut;
spring = velocityAtTime(tempsDebut-thisComp.frameDuration) * ( .15/freq * Math.sin(freq * temps * 2 * Math.PI) / Math.exp( temps * amorti ) );
valueAtTime(tempsDebut) + spring;
nie ogarniam niestety jak to uzależnić od czasu i przebytego w czasie dystansu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#programowanie #csharp #unity3d
źródło: comment_W8lNQoQLjP0w0qmLgugY1TqtIOx0I99E.gif
Pobierz