Wpis z mikrobloga

Mirki pomóżcie, jak zaprogramować ruch.x zielonego tak by podążał za niebieskim z efektem inercji?

na razie wstawiłem zwykły Lerp:

https://paste.ofcode.org/37rfYMLuwtBNzrbnbbgacrL

ale nie potrafię zrobić tego efektu przerysowania ruchu na drugą stronę. Znalazłem kilka podobnych skryptów i działa to na sinusie wygaszając drgania w czasie, najlepsze byłoby wzięcie dystansu niebieskiego i wstawienie go jako skumulowaną energię zielonego która stopniowo wygaśnie po osiągnięciu celu.

przykład z netu:
temps = time - tempsDebut;
spring = velocityAtTime(tempsDebut-thisComp.frameDuration) * ( .15/freq * Math.sin(freq * temps * 2 * Math.PI) / Math.exp( temps * amorti ) );
valueAtTime(tempsDebut) + spring;

nie ogarniam niestety jak to uzależnić od czasu i przebytego w czasie dystansu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#programowanie #csharp #unity3d
ewolucja_myszowatych - Mirki pomóżcie, jak zaprogramować ruch.x zielonego tak by podą...

źródło: comment_W8lNQoQLjP0w0qmLgugY1TqtIOx0I99E.gif

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz