Wpis z mikrobloga

Trzy tygodnie temu kupiłem przedmiot na Aliexpress. Sprzedawca podał numer śledzenia 4h przed zakończeniem siedmiodniowego okresu na wysłanie. Od dwóch tygodni nic nie ma pod danym numerem śledzenia. Napisem do sprzedawcy i zapewniał mnie, że paczkę wysłał i niedługo na pewno coś się pojawi w trackingu. Co ciekawe, nie jest to jakiś reseller, a jeden z większych producentów mierników, oscyloskopów itd. (firma Hantek). Ma 97% pozytywnych opinii, wszyscy piszą, że wysyłka jest bardzo szybka i ogólnie są zadowoleni. Da się jakoś wcześniej otworzyć dispute, czy muszę czekać 60 dni?
#aliexpress
  • 18
  • Odpowiedz
@Frexor: skoro wysłał paczkę to musisz mieć numer śledzenia
Czy może chodzi o list, a być może nierejestrowany do tego? Podaj pierwsze Dwie i dwie ostatnie numery śledzenia.
Tracking sprawdzaj na alipaczka.pl
Ogólnie można dispute po 10 dniach od nadania, aczkolwiek jeżeli nadał przesyłkę to musisz czekać do 60dni.
  • Odpowiedz
Na ali nawet dropshipper z chińskiej koziej wólki może nazwać swój sklep "hantek official store" A w sumie dopóki nie masz w trackingu "shippemnt canceled" chyba nie wiele w sporze zdziałasz.
  • Odpowiedz
@Shadou: numer śledzenia to same cyfry, więc może za dużo się z tego nie dowiem, ale powinna pojawić się informacja o tym, że paczka/list dotarła do terminala. Przynajmniej tak miałem z innymi tego typu numerami.
@wypokowy_expert: to prawda, ale to akurat legitny sklep Hanteka. Tak przynajmniej ludzie pisali na reddicie. No trudno 120$ zamrożone ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Frexor: no to czekaj, przyjdzie normalnie kurierem pocztex tylko jakoś coś im sie zapchalo ostatnio. Sprawdź na alipaczka. pl
Na stronie poczty polskiej będzie dopiero jak trafi do komorniki/zabrze
  • Odpowiedz
@Shadou: mam dodany numer do alipaczki, Na razie 0 informacji, podobnie na 17track. Dobra, to czekam,chyba i tak nic więcej nie uda mi się załatwić.
  • Odpowiedz
@AliPaczka: czyli jest duże prawdopodobieństwo, że specjalnie podali fake numer śledzenia na 4h, przed końcem czasu, tak, by automatycznie nie poleciał zwrot hajsu?
  • Odpowiedz
@Frexor nie tyle fake co wygenerowali etykietę i nie wysłali przesyłki do dzisiaj. Skontaktuj się z nimi i jak będą kręcić albo miną 2 tyg od podania numeru to spór otwórz
  • Odpowiedz
@AliPaczka: pisałem do nich i odpowiedzieli, że paczka została wysłana, a status w numerze śledzenia powinien niedługo się zmienić. We wtorek minie dwa tygodnie od momentu, gdy dostałem numer śledzenia. Dzięki, w przyszłym tygodniu otworzę spór.
  • Odpowiedz
@Frexor: Zdarzył mi się kiedyś taki przypadek przy kupowaniu bodajże okularów do czytania (fakt, że to była przesyłka nierejestrowana). Najwidoczniej sprzedawca miał problem ze zmieszczeniem się w wymaganym czasie wysyłki - najpierw, godzinę przed końcem czasu na wysyłkę wygenerował etykietę i przez kupę dni nic się dalej nie działo. A po dobrym tygodniu wygenerował drugą etykietę, na którą poszła wysyłka, a tą poprzednią anulował. Może u Ciebie też jest coś takiego.
  • Odpowiedz
@AliPaczka: @frank-n-stein: no i mieliście racje. Napisałem do sklepu, że otworzę spór i w ciągu godziny anulowali wcześniejszy numer śledzenia i dali nowy. Można później dochodzić jakiegoś zwrotu kasy za takie zwlekanie z wysyłką?
  • Odpowiedz
@AliPaczka: trochę lipa, bo sklep właściwie opóźnił wysyłkę o 2-3 tygodnie i nic z tym nie mogę zrobić. Ciekawe czy tym razem normalnie wyślą przesyłkę.
  • Odpowiedz