Wpis z mikrobloga

Nasza gra, #borealalyph rozwija sie dalej! Dostalismy licencje na silnik Source i informacje, ze Valve jest swiadome naszego projektu i nie ma nic przeciwko! Tak! Jest to chyba juz oficjalne. Poltora roku tworzenia #hl3 #halflife3 sie oplacila. Zalaczam news od Valve News Network na temat naszego projektu - Boreal Alyph - https://www.youtube.com/watch?v=bRb7M37RqFQ

Zapraszam tez na naszego Discorda: http://discord.gg/boreal-alyph


#gamedev #programowanie #pasja
kaitek666 - Nasza gra, #borealalyph rozwija sie dalej! Dostalismy licencje na silnik ...

źródło: comment_17KJVN6ohJtjCLwDLiighF2LwewJClZr.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
@mxrxq: Dla nas jest to passion project, nie mamy budzetu zadnego procz okazyjnego wykladania czegos z kieszeni. Wiec nie, pozycja nie jest oplacana. IP Valve'a nie pozwoliloby na to swoja droga
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SzymonL8: chwała słownikowi chroniacemu ludzi przed literowkami xD przecież jak byk widać że zjadlo mi literę a Ty od analfabetow wyzywasz jakbym napisał pokój przez U
  • Odpowiedz
@kaitek666: jeżeli byś szukał koncept artysty, daj znać. Pracuje w dużej firmie game devowej, specjalizuje się głownie w postaciach, ale projektuje tez propsy, bronie a i envirkiem chętnie się zajmę. Zajebista robota! powodzenia!
  • Odpowiedz
@kaitek666: oglądałem to co na youtube i mam pytanie

podejrzewam, że na razie nie skupiacie się aż tak bardzo na grafice - i w tym momencie wszystko wygląda jak żywcem wyciągnięte assety z HL2

nie widzę graficznego postępu, Black Mesa wygląda lepiej, choć wiem, że tam stylistyka była trochę inna, bo wzorowana na HL1, trailer z Xen to już w ogóle EPICKOŚĆ

bardzo też podobało mi się granie z Cinematic Modem
dzek - @kaitek666: oglądałem to co na youtube i mam pytanie

podejrzewam, że na raz...

źródło: comment_ARQLpfs10seo6fLAPmWL0pfel7Ed7icH.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@halfsquad: zapraszam do wysłania portfolio na contact@kaffsoftware.com :) po angielsku rzecz jasna

@dzek: dzięki za input. Nasza gra ma wdrażane zmiany graficzne typu PBR, renderowanie Deferred (czyli zastąpienie zwykłego forward renderowania), dynamiczne światła i z postępem czasu DirectX 11 (Source ma dx9). Wsparcia dla Cinematic mod nie przewidujemy
@goomba-pl: nie, nigdy nie byłem na tym forum
  • Odpowiedz