Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
#gearbest #gearbestkupony
GearBest to są jednak #!$%@?, kiedyś przetrzymywali mi ponad 3k przez 3 miesiące za laptopa o którego dopywtwałem się chyba z 5x u supportu, za każdym było sorry sorry będzie za tydzień wysłany, po czym po 3 miesiącach powiedzieli ze juz nigdy nie będzie ich w sprzedaży i mogą mi odesłać kasę jak chce :)
Teraz takie coś, 02. Kwietnia przysyłają maila że mają nową politykę i punkty lojalnościowe będą wygasać i żebym zrobił zakupy jak nie chce stracić, mail wysłany 02.04, zasady wdrożone 01.04 :)
Ciekawy sposób traktowania klientów
ZMMN - #gearbest #gearbestkupony
GearBest to są jednak #!$%@?, kiedyś przetrzymywali ...

źródło: comment_319HBa4ECdMK67RYaWrJvRI1y2loaHaY.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@ZMMN: Informacje o kasowaniu punktów publikowane były od kilku tygodni ... nie martw się i tak są goowno warte ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@ZMMN: od połowy stycznia informowali w apce w zakładce my message, chociaż z tym bywało różnie bo na niektórych kontach dostałem to info w połowie marca. Jja od końca stycznia kilka razy pisałem na tagu o tym. Co nie zmienia faktu że w standardowych zakładkach "about points" nie zaktualizowali informacji i emaile wysłali po 31 marca.
Dodatkowo podejrzewam, że teraz otrzymane punkty będą wygasały po krótszym czasie od zdobycia, a nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@janix: @JanuszowyAndrzej: kto zagląda do zakładki co chwilę żeby się brandzlować ile ma pkt... A maila wcześniej żadnego nie dostałem na 100% aż specjalnie nawet spam przejrzałem.
  • Odpowiedz
  • 0
@plonez80 Pospieszyłam się, anulowałam zamówienia po 7 rano w prima aprilis i punkty nadal są( ͡º ͜ʖ͡º) BTW fajny jest ten GB, taki nie za uczciwy( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz