Wpis z mikrobloga

Nowa linia to ważne dla pasażerów tramwajów 500 metrów. Odcinek wzdłuż ul. Grundmanna, choć krótki, może bardzo usprawnić podróż z i do centrum Katowic. Projekt musi jeszcze zaakceptować miasto.


http://katowice24.info/linia-tramwajowa-na-zaleze-coraz-blizej/

Super choć próbuje sobie wyobrazić jak to będzie gdy podczas budowy wiaduktu cała chorzowska na tym odcinku będzie musiała zostać zamknięta i na górze i na dole. To będzie komunikacyjny horror dla Katowic.
#slask #katowice #tramwaje #tramwajeslaskie #tramwajowewiescigop
  • 13
  • Odpowiedz
@LobuzKochaMocniej: Nie, Bracka to trudno do zrealizowania szczególnie że tam nie ma miejsca na to a na dodatek masz skrzyżowanie. Tu masz wydzielone miejsce gdzie tramwaj jedzie.

@sylwke3100: Będzie masakra. Mam nadzieję, że dobrze to rozwiążą komunikacyjnie ... a nie światła przy światłach.


@Snaken: Może podłączą do tych świateł co już są?
  • Odpowiedz
@sylwke3100: Możesz wyjaśnić na chłopski rozum, co masz na myśli? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@LobuzKochaMocniej: Chodzi o to że łącznik ma pomóc szybko mawrować w razie jakichś problemów na centrum czy wyznaczać nowe linie. Bracka jest bezsensu bo gdy np zostanie zablokowany ciąg Rondo - Rynek to tramwaje z koszutki będą musiały tyle nadrabiać by dostać się do placu Wolności/ 3 maja. Dwa Bracka ma problem
  • Odpowiedz
@sylwke3100:

You don't have permission to access /linia-tramwajowa-na-zaleze-coraz-blizej/ on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


Fajny ten artykuł taki nie za długi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
podczas budowy wiaduktu cała chorzowska na tym odcinku będzie musiała zostać zamknięta i na górze i na dole


@sylwke3100: Istnieją techniczne możliwości, żeby zrealizować to ograniczając uciążliwości do minimum. Żyjemy w XXI wieku. Wystarczy zapisać w SIWZ taki wymóg i konsekwentnie egzekwować go od wykonawcy.
  • Odpowiedz