Wpis z mikrobloga

Super, dzięki pan #wargaming za rozwiązanie problemu którego nie miałem, a ten który zgłosiłem się rozpłynął. Napisałem do supportu dlaczego aktualizacja nie chce mi ruszyć to odpisali mi to (pic rel)
Dodam tylko że to nie wina mojego neta/kompa
Widzę że działy obsługi klienta WSZĘDZIE działają w ten sam sposób
#wot #wargamingcwel
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Jogi4: Nie rozumiem o co płaczesz, napisali że dostaniesz swoje punkty to dostaniesz.
A no tak, Ty chcesz mieć już teraz natychmiast.
Ciesz się że odpisali Ci po 20 minutach, a nie po dwóch dniach, bo podejrzewam, że wtedy by sprawa trafiła już do prokuratury.
  • Odpowiedz
@KimDzongJaroslaw: Jakbyś przeczytał cały mój wpis go byś zobaczył że pisałem w sprawie zrytej aktualizacji, a oni mi wyskoczyli z jakimiś tam ich punktami. Dwie różne rzeczy
  • Odpowiedz
@Jogi4: Wkleiłeś tylko urywek konwersacji czy to wszystko co im naskrobałeś?
Jeśli to jedno zdanie to wszystko co im napisałeś to dostałeś odpowiedź odpowiednią do zadanego pytania. Mają się domyślać co nie działa czy przysłać techników do naprawy komputera?
Zawsze mogli odpisać "u mnie działa".
Bo u mnie działa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz