@zer0corps: mamy jednostki sprzedażowe(SET), które mogą się składać dajmy na to z ramy do roweru i kół do roweru. I dla nich koszty na fakturze(VF03) naliczają się dla każdego elementu osobno(orzykład #1 poniżej). Natomiast dla takiego samego kompletu ale ustawionego jako Sales Unit "PR" koszty naliczają się wspólnie(przykład #2 poniżej). Pytanie: gdzie znajdę konfigurację, któa odpowiada za takie naliczanie/prezentowanie kosztów?
Hej, pierwszym punktem jest MD produktu. Na poziomie globalnym jest informacja z ilu jednostek PR jest złożony SET. Na poziomie warunku cenowego z zamówienia lub faktury (VA03/FV03 zaznacz linie, ikona z pieniążkiem, kolor żółty) możesz odczytać nazwę procedury cenowej (na kliencie oraz typie dokumentu jest identyfikator do generowania procedury cenowej). W konfiguracji procedury cenowej (chyba V/08) dla twojej jednostki sprzedażowej możesz sprawdzić kolejność warunków cenowych i ich zależność. Generalnie konfigurację najlepiej oglądać
@zer0corps: z informacjami od Ciebie i po dwóch dniach grzebania zaczynam rozumieć jak to działaᕦ(òóˇ)ᕤ Generalnie wszystko co napisałeś to prawda tylko musiałem się oswoić z pojęciami BOM, procedura cenowa i pogrzebać w konfiguracji. SD jest mi obce ale jeśli chcę coś ogarniać FICO to i SD muszę ogarnąć. Dzięki za pomoc! @owocbananowca: dzięki, że zawołałeś
Natomiast dla takiego samego kompletu ale ustawionego jako Sales Unit "PR" koszty naliczają się wspólnie(przykład #2 poniżej).
Pytanie: gdzie znajdę konfigurację, któa odpowiada za takie naliczanie/prezentowanie kosztów?
Generalnie wszystko co napisałeś to prawda tylko musiałem się oswoić z pojęciami BOM, procedura cenowa i pogrzebać w konfiguracji. SD jest mi obce ale jeśli chcę coś ogarniać FICO to i SD muszę ogarnąć. Dzięki za pomoc!
@owocbananowca: dzięki, że zawołałeś