Wpis z mikrobloga

#konsole

Mirki i mirabelki potrzebuje pomocy. Szukam konsoli, ktora bede mogla zabrac ze soba do torebki zeby moc popykac w kolejce do lekarza albo w szpitalu. Jestem totalnie zielona w tym temacie, nie znam sie na tym, nie wiem jakie sa marki tego cuda, ale wiem ze potrzebuje tego.
  • 11
  • Odpowiedz
@nipanimaju: PSP 3004.
Stara już jest, dlatego pewnie dość tanio się dostanie. Najlepiej kupić już przerobioną, żeby nie musieć się z tym męczyć (daje to możliwość uruchamiania ściąganych gier, a nie tylko oryginalnych kupionych).
  • Odpowiedz
@nipanimaju: PSP lub Nintendo DS, to drugie ma dwa ekrany w tym jeden dotykowy i naprawdę wciągają gry na tej konsoli. PSP ma mocniejsze bebechy i lepszą grafikę, do tego chyba więcej gier na nią wyszło. Możesz też kupić pada do telefonu i odpalać na nim gry z PSP, gameboya i innych konsol, do tego gry androidowe
  • Odpowiedz
@nipanimaju: PSP przerobiony nada się
Ja mam nintendo 2DS i jestem zadowolona, tylko jak się na niego zdecydujesz to pomyśl o pokrowcu + folie.
Lub też składany new 2DS xl.
Tylko weź pod uwagę, że gry nintendo trzymają cenę i używki są prawie w cenie nówek.
  • Odpowiedz
@nipanimaju: na dzień dzisiejszy to zdecydowana większość telefonów ma lepsze parametry niż PSP, moim zdaniem szkoda pchać się w archaiczną konsolę na którą gry wyglądają gorzej niż te na telefonie. Najlepszy wybór to Nintendo Switch w ostateczniści 2DS/2DS XL
  • Odpowiedz
@nipanimaju: a jaki budżet? Generalnie polecam trzy konsole: