Wpis z mikrobloga

@4kroki: Smoki są strasznie oklepane.

Bardziej epiccy mogą być tytani, półbogowie, demony, czy inni nieumarli.
Choć to też zależy jak to się rozwiąże. IMHO taki Śniący z jedynki to zjada te wszystkie śmieszne smoki wraz tym ożywieńcem na śniadanie. No ale tam jest porządnie przeprowadzona fabuła no i boss fight jest bardziej odczuwalny jako walka z bossem, a nie z "jedną z tych głupich bestii".
  • Odpowiedz
@kRz222: Jako ciekawostka sprzedam Ci info, że smoki pojawiły się na prośbę fanów pierwszej części gry. PB po prostu wysłuchało opinii. Widocznie wtedy jeszcze nie były tak popularne i wszędzie obecne
  • Odpowiedz
  • 0
@Gilbert_Prukwa gdzieś czytałem, że w nocy kruka poziom został wywindowany na życzenie fanów.
Jeśli dodamy do tego smoki to wyjdzie na to, że największym wrogiem Gothica są jego fani. Biorąc pod uwagę wszelkie modyfikacje oraz ww. przykłady mam nadzieję, że jeśli kiedykolwiek PB będzie działać coś z Gothiciem, to zrobi to po swojemu, a fanów serii oleje ciepłym moczem.
  • Odpowiedz
@kRz222: @Maldibon: @Gilbert_Prukwa: Po części prawda, twórcy chcieli zrobić coś tak samo oryginalnego jak śniący z 1 i nie chcieli oklepanych smoków, niestety podobno mieli niemoc twórczą i stwierdzili ostatecznie że nic lepszego niż smoki nie wymyślą, a że akurat fani się domagali, lepiej dla nich.
  • Odpowiedz
@Gilbert_Prukwa: Nie miałem okazji grać w Riseny 2 i 3. Elexa trochę widziałem na youtubie. W Risena 1kę trochę pograłem, ale porzuciłem, jak się wyłożymem po 3 godzinach gry bez save'a. Risen miał przyzwoitą fabułę, przyzwoity poziom trudności i tragiczny mechanizm walki. Z Elexa co zauważyłem, to niezła fabuła, przyzwoity poziom trudności i tragiczny mechanizm walki. W czym Piranhye nie posłuchały fanów, poza tym, że "oni kcą Gotika"?
  • Odpowiedz
@Edi93:

IMHO taki Śniący z jedynki to zjada te wszystkie śmieszne smoki wraz tym ożywieńcem na śniadanie


przecież śniący słowem mocy przywołał smoki. Kopaczowa mówiła. Oznacza to że był dużo potężniejszy.
  • Odpowiedz
  • 2
@Baakedr

1. Historia - śniący jest bóstwem, w które wierzy bractwo. Z czasem dowiadujemy się, że to demon.
2. Walka - musimy się dostać do świątyni, tam rozwiązywać zagadki. Następnie zdobywamy 5 mieczy orkowych szamanów, zakładamy najlepszy set, jaki należał do pradawnego bohatera. W walce finałowej wykorzystujemy unikalny set do walki z poplecznikami, a głównego przeciwnika załatwiamy "jego własną bronią".

Teraz smoki:
1. Historia - na początku gry dowiadujemy się, se musimy
  • Odpowiedz