Wpis z mikrobloga

Williams piątym zespołem wdrażającym płaty skrzydła zwężające się na zewnątrz, skośny płat przy regulatorze dość kontrowersyjny.
Przednie zawieszenie równoległe do podłoża, jak w Mercedesie chcą ze strugą powietrza uzyskać efekt grzebienia.
Zobaczymy czy projekt działa na całej długości auta i czy z czasem wyeliminują utraty docisku/balansu/stabilności (tendencje do spina) i ile w ogóle jest docisku.
Wloty hamulców większe, podzielone na sekcje, niżej osadzone.
Projekt lusterka i jego mocowania w myśl nowych trendów.
Nie wiem na ile to oryginalne pomysły a na ile podpatrzone, ale jak na tydzień od projektu do produkcji - chapeau bas.
Jest postęp, choć dalej niepokoją mnie przednie i tylne otwory chłodzące silnik; jestem w miarę zadowolony #kubica #f1
lukasz-glowacki - Williams piątym zespołem wdrażającym płaty skrzydła zwężające się n...

źródło: comment_5mWNWSS4atEQ0dHeFCCaQFu7T7K1quSV.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 81
@lukasz-glowacki: dziękuję Pan Łukasz za recenzję. Musimy z pełną mimo wszystko poczekać na jutro jak aero całe przyjdzie, czy czegoś dziwnego nie wykminili
  • Odpowiedz
@lukasz-glowacki: te przednie skrzydło takie ostrożne jeśli chodzi o nowy trend. Alfy mają bardziej agresywny ale co ja się będę wypowiadał xD Każdy pod swoją aero to projektował. Żobaczymt jutro co za perełka.
  • Odpowiedz
@lukasz-glowacki: design nie sciga się tylko inżynieria. Podpatrzenie nic nie da ponieważ całość musi grać jak orkiestra a nie jak Piotr Rubik walczący z nieklaszczącym chórem.


@Shewie: Spokojnie, tam wszystko jest policzone tysiąc razy na kompie, to nie te czasy, że robiło się na czuja, nic nie jebnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
-Williams F1 Racing
-Spokojnie, tam wszystko jest policzone tysiąc razy na kompie, to nie te czasy, że robiło się na czuja, nic nie jebnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@tejmordeczko: wybierz jedno.
  • Odpowiedz