Wpis z mikrobloga

@Chudzinx: jasne. Za 5 zł na miesiąc oczekujesz, że suport poprawi błędy na twojej stronie (w 99% jest to w tym wypadku ładowanie jakiegoś elementu przez http)....

To tak jakbyś kupił samochód u dilera i oczekiwał że pracownicy salonu będą cię nim jeszcze wozić jak zachlejesz albo będziesz miał gorszy dzień.

Jak chcesz uwagę polegająca na tym, że ty tylko klikasz CMS strony i nic więcej cię nie interesuje (bo za
@gchmurka: Nie wiem jaki i za ile hosting ma @quwer i mało mnie to obchodzi. Nie wiem co dokładnie powoduje problem z jego certyfikatem ale nawet informacja z supportu że certyfikat jest OK to coś po jego stronie będzie dla niego pomocna. Nie widzę nic złego w wysłaniu zapytania do supportu. Nawet jak odpiszą że poprawią mu za dodatkową kasę.
Poza tym piszesz jak typowy Janusz biznesu. Jeśli oferujesz hosting za
Akurat to nie kwestia hostingu, że ma działać, bo działa. Poza zakupieniem certyfikatu trzeba go podpiąć i w panelu serwera i w WP oraz przekierować http na https, bo starego adresu się nie pozbywa z automatu, tylko należy przekierować dodatkowo ruch.