Aktywne Wpisy
ninetyeight +647
4 miesiące bez alkoholu, dumny jestem ᶘᵒᴥᵒᶅ
i coraz mniej myślę o piciu, chociaż były różne momenty. pozdrawiam całe mirko jedziemy dalej
#alkohol #ninetyeight
i coraz mniej myślę o piciu, chociaż były różne momenty. pozdrawiam całe mirko jedziemy dalej
#alkohol #ninetyeight
xoxo900 +8
jestem tą mityczną szarą myszką, w szkole zawsze miałam dobre oceny, wzorowa uczennica, nigdy nie chodziłam na imprezy, siedziałam w książkach nawet w święta. Nie chodziłam na studniówki, miałam jedną koleżankę ze studiów, aktualnie zero znajomych. Jestem wycofana, małomówna.
Czy mam powodzenie u płci przeciwnej? Nie, nikt mnie nie podrywał oprócz jednego creepy kolesia, który kiedyś dosiadł się do mnie na studiach i podrywał mnie w cinge'owy sposób wypytując o to gdzie
Czy mam powodzenie u płci przeciwnej? Nie, nikt mnie nie podrywał oprócz jednego creepy kolesia, który kiedyś dosiadł się do mnie na studiach i podrywał mnie w cinge'owy sposób wypytując o to gdzie
#dascoin
@Lolhejt: @RobertKowalski: @Trumbzgfud: Szkoda że ludzie nadal powielają te zdjęcia i dodają do nich fikcyjne teorie spiskowe. Instalacje które są na zdjęciu są zbudowane do testowania samolotów. Przez zmianę ciężarów w niektórych sekcjach samolotu przesuwa się środek ciężkości i testuje obciążenia konstrukcji samolotu, charakterystyki lotu. I owszem zrzucają oni WODĘ podczas lotu. Nie ma innego sensownego sposobu aby to sprawdzić.
@devones: ... był o tym dokument na Discovery przy okazji oblatywania A380... zdaje się że niektóre kadrów z tamtego filmu na foliarskich stronach funkcjonują jako dowód na opryski chemtrejlsowe ... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tutaj jest sporo zdjęć: http://contrailscience.com/contrail-or-chemtrail/ i https://www.metabunk.org/debunked-chemtrail-plane-interior-ballast-barrels.t661/ - komentarze foliarskich proszę zignorować.
To bardzo prosty, ekonomiczny i bezpieczny dla środowiska sposób testowania samolotów. Nie wiem jak ludzie sobie wyobrażają aby w prawdziwym samolocie zasymulować np. przejście wszystkich pasażerów na jedną stronę lub na tył/przód samolotu.