Wpis z mikrobloga

Mirki bardziej doświadczeni w zakupach od majfrendów może mi podpowiedzą, bo sam za bardzo nie wiem o co biega... W listopadzie zamówiłem miboxa z #gearbest, mimo, że wysyłka miała być na początku grudnia przeciągała się w nieskończoność. Wreszcie na początku stycznia moje zamówienie ruszyło, dostałem tracking do #priorityline jednak patrząc na status wysyłek na stronie gb zamówienie to nie było jako shipped out, tylko partly shipped. Myślałem, że to pomyłka i olałem. Dzisiaj rano dostałem maila z potwierdzeniem kolejnej wysyłki tego samego zamówienia. Co to może znaczyć? Rozumiem, że mogłoby to być częściowo wysłane gdybym zamawiał np dwa przedmioty a oni akurat nie mieliby na stanie jednego to wysłali dwoma paczkami, no ale tutaj? Najpierw wysłali miboxa a później pilota? ( ͡ ͜ʖ ͡)
źródło: comment_fgkDokunTokoRWFfMqbI2SKuVVOYmWss.jpg
  • 13
@mariusz5891: nie ma reguły tak na prawdę. Ja tylko wpisuje do kalendarza w telefonie kiedy się ochrona kończy i zakładam spory jak przedmioty nie przyjdą. Także patrzenie na trackingi odradzam ze względu na zdrowie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mariusz5891: może zrobili jak dresslily czy tam rosegal (jeden wuj, to ta sama firma co gb) i najpierw wysłali ci przejściówkę na europejskie gniazdka bo mieli (to ta CYxxxxxxxxxDE), a później miboxa jak producent im dostarczył (LSxxxxxxxxxCH) ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)