Wpis z mikrobloga

@modzelem: Korzystam od końca października, udało mi się "załapać", na nową aplikację. Co do konta w pełni darmowe, wszystkie wpłatomaty Euronet'u też za free, a, że u siebie w mieście mam tylko wpłatomat PKO i Euronet, to miły dodatek. Co do apki, przejrzysta, ładna i funkcjonalna, co jest najważniejsze. Przelewy ekspresowe są za złotówkę. Ja polecam, jak na razie nie było problemów. No i wszystkie bankomaty też za darmo.
  • Odpowiedz
@modzelem: miala moja znajoma i z tego co mowila to tak. tak samo jeden blad w pinie do aplikacji - blokowalo dostep mobilny, trzeba ylo dzwonic na infolinie. jedyny plus to zero kosztow za prowadzenie konta
  • Odpowiedz
@Billie_Eilish: specjalnie teraz sprawdziłem, w nowej wersji bankowości nie ma tego problemu, ani w apce ani na stronie, w apce wyskakuje info o jeszcze 2 możliwych próbach, plus przychodzi SMS i mail o nieudanej próbie logowanie, czyli jednak coś poprawiają
  • Odpowiedz
@modzelem: mi tam pasuje, nie zmieniają regulaminów jak taki mbank w którym wcześniej byłem i nie szło dojść ciągłych zmian :)

oprocentowanie lokat w miarę ok, stary serwis bez wizualnego szału, ale mają nowy ładniejszy to pewnie sporo ulepszyli. Na zakupy na alieexpresach czy innych używam karty więc zazwyczaj nie ma problemu (choć czasem jednak widać że jakieś polskie poboczne serwisy usług do płatności za bilety komunikacji miejskiej czy inne potrafią
  • Odpowiedz
@modzelem: @rybonur: Prawda że bliku teraz nie ma. Ale od końca stycznia rusza nowy system bankowości elektronicznej.

@Billie_Eilish: Nie prawda. PIN do aplikacji jest teraz 8 cyfrowy, i wielokrotnie zdarzało mi się pomylić, ale nigdy nie było żadnej blokady po jedno czy dwukrotnym błędnym wpisaniu. Tak samo z logowaniem przez przeglądarkę. Nigdy nie zdarzyło mi się aby po jedno czy dwukrotnym wpisaniu błędnego hasła lub loginu nastąpiła blokada. Przypuszczam
  • Odpowiedz