Potrzebuję pilnej pomocy. Padł mi PC, którego bardzo potrzebuję, a nie znam się niestety na tym.
Jeszcze wczoraj dział sprawnie, dziś natomiast po pierwszym uruchomieniu wywalił BlueScreen, natomiast po resecie nie odpala się już w ogóle. Znaczy się, odpala, wszystkie wentylatory działają, ale na monitorze wyświetla się jedynie No Signal. Monitor sprawny. Nie mam jak sprawdzić czy zasilacz działa prawidłowo na innym sprzęcie. (chieftec ctg-650c)
Nie wiem jakie informację mogę wam zapewnić, żebyście mogli zdiagnozować problem.
@no360scope: @akanaf: @slabehaslo: @Gawith_Apricot: Uwaga, są nowe informacje. To co mogłem to powpinalem na nowo, trochę też w razie czegos przeczyscilem sprężonym powietrzem. PC odpalil i na monitorze w końcu pojawił się sygnał. Jednak tym razem wyświetla się coś takiego. Klawiatura i CPU Fan są jeszcze nie podpięte, wiec to nie problem. Problemem jest Overclocking failed! W komputerze nigdy nie było
@Gawith_Apricot: wejdz do bios i wyjdz, to tyle. Poprostu bios "sugeruje" żebyś sprawdził ustawienia.
@purrfect: Czyli wyszlo na to, że nie zapiałeś ramu i wkońcu się poluzował i powodował konflikt przy startowaniu bios. Na początku myślałem ze grafika ci padła dlatego pisałem o specyfikacji
Pozytywny Sutener jest już zajęty przez bułę ale przydałaby się nowa ksywka dla talerzyka ćpanculi. To powiecie na marzący sutener czy rozmarzony sutener albo uśmiechnięty sutener? Piszcie swoje sugestie i jutro zrobimy ankietkę na nową ksywkę dla talerzyka #famemma #primemma
Jeszcze wczoraj dział sprawnie, dziś natomiast po pierwszym uruchomieniu wywalił BlueScreen, natomiast po resecie nie odpala się już w ogóle. Znaczy się, odpala, wszystkie wentylatory działają, ale na monitorze wyświetla się jedynie No Signal.
Monitor sprawny.
Nie mam jak sprawdzić czy zasilacz działa prawidłowo na innym sprzęcie. (chieftec ctg-650c)
Nie wiem jakie informację mogę wam zapewnić, żebyście mogli zdiagnozować problem.
#technologia #pcmasterrace #gry #elektronika