Wpis z mikrobloga

Normiki często mówią wygląd nadrabiaj charakterem. Oczywiście to bzdura, ale przyjmijmy na potrzeby ten dyskusji, że to prawda. W jaki niby sposób mam mieć charakter lepszy od chada, który ma ogromną pewność siebie, wynikającą z jego doświadczeń z kobietami. Ja nie mam żadnego doświadczenia z kobietami i co? Mam sobie wyobrażać, że jestem pewny siebie? Przecież to zakrawa o chorobę psychiczną.

#klaudiusz #przegryw
LosSieMusiOdmienic - Normiki często mówią wygląd nadrabiaj charakterem. Oczywiście to...

źródło: comment_iZFqCP4NjTxNJYSZhzkx0xcNHsCRxzP8.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
@KarPaKo: ja jestem 6-7/10 i 185cm i i tak odpisywały mi zazwyczaj jak jakiemuś 1/10 (chyba, że jakieś serio brzydkie to czasem i pierwsze pisały) za co je później szkalowałem że są głupie, nudne w dodatku brzydkie choć myślą, każda po kolei, że jest w top 10 najlepszych dup świata, gdybym był p0lką o takich samych parametrach miałbym 100 spermiarzy na minutę
  • Odpowiedz
@LosSieMusiOdmienic: Pewność siebie to nie coś co się dzieli na różne typy. Albo ją masz w życiu albo nie. Pewność siebie zdobywa się doświadczeniem. Jak ktoś jest #!$%@?ą z kobietami, to zazwyczaj jest też #!$%@?ą w pracy gdy mu szef każe zostać po godzinach bez wynagrodzenia, w sklepie gdy mu pani wyda za mało reszty, na klatce schodowej gdy mu pies sąsiada znowu narobił na wycieraczkę itp. itd.

Pewność siebie to
  • Odpowiedz
@LosSieMusiOdmienic: Tak, to jest prawda, że można wygląd nadrobić charakterem.
Charakter to nie jest pewność siebie, zwykle ona się przeobraża w groteskę. Charakter, który się podoba kobietom to bycie miłym(ale nie myl tego z byciem usłużnym ładnym kobietom), dowcipnym i inteligentnym.
Jak ci brakuje każdej z tych cech, to jednak nawet będąc przystojnym, nie znajdziesz fajnej dziewczyny.
  • Odpowiedz
Charakter, który się podoba kobietom to bycie miłym(ale nie myl tego z byciem usłużnym ładnym kobietom), dowcipnym i inteligentnym.